برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از خدمات شایسته فعالان حوزه حمل و نقل
دسته: اخبار 03 اردیبهشت 1399

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از خدمات شایسته فعالان حوزه حمل و نقل

معاون اول رئیس جمهور از خدمات شایسته رانندگان، راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای و راهداری در ایام مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزیر، با بیان این که در این ایام از زحمات و خدمات ارزشمند برخی گروه ها در جامعه کمتر قدردانی شده است، افزود:
رانندگان در عرصه مقابله با کرونا با تلاش شبانه روزی، اقدامی بسیار بزرگ و جدی جهت تامین کالاهای اساسی کشور و مایحتاج هموطنان انجام دادند، همچنین راهداران در طول راه های کشور حضوری پرتلاش برای رفع موانع موجود در جاده ها و تبعات ناشی از  حوادث طبیعی مانند سیل و برف داشتند.
وی اظهار داشت:  در این شرایط رانندگان تلاشگر اتوبوس برای رعایت پروتکل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت های خود را تا حد زیادی متوقف کردند، رانندگان ترانزیت به واسطه شرایط در کشورهای دیگر متضرر شدند و فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نیز تحت تاثیر شرایط موجود کاهش یافت که جا دارد از تحمل و سعه صدر هموطنان و فعالان این حوزه صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. 

بر اساس این گزارش محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این نشست از جامعه حمل و نقل که همواره در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و در برهه زمانی کنونی و مقابله با ویروس کرونا نقش ویژه ای در اقتصاد پایدار کشور داشته اند،  به طور ویژه قدردانی  کرد.

همچنین معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به کاهش رقم ۱۰ میلیونی مسافران جابجا شده نسبت به سال گذشته ، در مجموع در حوزه حمل و نقل عمومی این کاهش را ۶۰ درصد برآورد کرد. وی با بیان این که هم اکنون بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار در کشور از بستر جاده ها انجام می گیرد و با عنایت به گستردگی شبکه راه های کشور و ضرورت نگهداری و اجرای عملیات راهداری در آنها بر ضرورت توجه ویژه به حوزه حمل و نقل جاده ای و راهداری کشور تاکید کرد.