برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

پیش فروش بلیط اتوبوس ویژه ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع)
دسته: سفرهای زیارتی 30 مهر 1398

پیش فروش بلیط اتوبوس ویژه ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع)

بلیط اتوبوس مشهد از همه شهرهای کشور در سایت بازارگاه موجود است و امکان خرید بلیط اتوبوس به صورت رفت و برگشت در سایت فراهم شده است. کافی است تصمیم به سفر بگیرید و قبل از پر شدن اتوبوس، بلیط خود را بخرید.

به برکت وجود حرم مطهر امام رضا (ع) شهر مشهد هر ساله و در همه ایام سال پذیرای زائران و گردشگران بسیاری است که از جای جای کشور به این شهر سفر می کنند.هر سال برای سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) زائران زیادی به زیارت می روند و هر چه به این ایام نزدیک تر می شویم شهر مشهد شلوغ تر می شود و حال و هوای دیگری می گیرد. بازماندگان پیاده روی اربعین حسینی در این ایام با پای پیاده قصد حرم می کنند. عده ای نیز خود را با وسایل حمل نقل زمینی، هوایی و ریلی به مشهد می رسانند.مردم مشهد نیز، در این ایام بیشتر از قبل به زیارت می روند.

پیش فروش بلیط اتوبوس مشهد در سایت بازارگاه bazargah.com

بلیط اتوبوس مشهد از همه شهرهای کشور در سایت بازارگاه موجود است و امکان خرید بلیط اتوبوس به صورت رفت و برگشت در سایت فراهم شده است. کافی است تصمیم به سفر بگیرید و قبل از پر شدن اتوبوس، بلیط خود را بخرید. سامانه بازارگاه امکان تهیه بلیط مشهد با مناسب ترین قیمت را برای شما فراهم کرده است. در نظر داشته باشید که قیمت بلیط اتوبوس مشهد در ایام شهادت امام رضا (ع) تغییری نمی کند و شما می توانید با همان قیمت سابق بلیط مشهد را خریداری کنید.با توجه به گران شدن تورهای مشهد و بلیط هواپیما، یکی از روش های مقرون به صرفه سفر در این ایام سفر اتوبوسی است. تهیه بلیط معمولا در ایام خاص با مشکل روبرو است و ممکن است که بلیط پیدا نکنید. برای همین توصیه ما به شما این است که در ایام خاص بلیط اتوبوس خود را زودتر خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید.

اجاره اتوبوس همراه با راننده به مشهد

برای نخستین بار در کشور، از طریق سایت بازارگاه می توانید برای سفر دسته جمعی به مشهد مقدس، اتوبوس آنلاین دربست کنید. این قابلیت جدید، برای ایام سوگواری شهادت امام رضا(ع) به صورت ویژه در سایت بازارگاه پیاده سازی شده است. در صورتیکه هنگام سفارش آنلاین اتوبوس دربستی به مشهد با مشکلی روبرو شدید و یا سوالی داشتید می توانید با کارشناسان پشتیبانی بازارگاه تماس بگیرید و مشکل خود را بازگو کنید.

پیش فروش بلیط اتوبوس

آیین های خاص در ایام شهادت امام رضا (ع)

شهر مشهد در این ایام دارای مراسم و آیین های خاصی است. هیئت های مذهبی مختلف از اقصی نقاط کشور به این شهر می آیند واجتماع بزرگ عزاداران شهادت علی ابن موسی الرضا(ع) همه ساله صحنه های باشکوهی را درمشهد به تصویر می کشد.از جلوه های دیگر این مراسم برپایی تعزیه خوانی در اطراف حرم، حضور جوانان و نوجوانان در دسته های عزاداری، برگزاری نماز جماعت، پخش نذری در بین عزاداران است.
هم چنین در شب شهادت امام رضا (ع) آیین خطبه خوانی ویژه شهادت در حرم برگزار می شود.