برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه لباس های بیشتری را در چمدانمان جا دهیم؟
دسته: سفر مطالعه 09 دی 1398

چگونه لباس های بیشتری را در چمدانمان جا دهیم؟

یکی از بزرگترین دغدغه های سفر خصوصا در سفر های طولانی چیدن چمدان به گونه ایست که کلیه وسایل مورد نیاز خود را بتوانید در آن جای دهید. شما تنها با چند ترفند ساده می توانید کلیه وسایل خود را در چمدان بچینید.

اگر میخواهید لباس های بیشتری را در چمدان خود جای دهید بهتر است به جای تا کردن لباس ها آنها را به صورت لوله ای در چمدان قرار دهید تا فضای کمتری بگیرند. لوله کردن لباس علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال میکند مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه آنها را بیان میکنیم.
لوله کردن لباس ها از چروک شدن آنها جلوگیری میکند.
چیدمان چمدان سازمان یافته تر است به این معنی که همه وسایل در جای درست قرار می گیرند و با یک نگاه می توانید لباس مورد نظرتان را پیدا کنید.
از تمامی فضای داخل چمدان استفاده می شود.
با چیدن لباس ها به صورت لوله ای فضاهای آزاد بیشتری در چمدان ایجاد می شود.
بهترین راه برای بسته بندی این است که برخی از آنها را لوله کنید، برخی از آنها را تا کنید و هنگام جمع کردن چمدان خود از ترکیبی از دو روش استفاده کنید.
موارد کوچک یا ظریف مانند پیراهن یا لباس را به صورت رولی تا کنید.
وسایل بزرگ و مسطح تخت، مانند شلوار جین یا ژاکت را به صورت معمولی تا کنید.
برای اینکه مطمئن بشین با رول کردن لباس ها فضای بیشتری دارید می توانید هر دو روش را امتحان کنید و یک بار لباس های را به صورت رولی بپیچید و بار دیگر به صورت عادی تا کنید خودتان متوجه خواهید شد که در روش رولی چقدر فضای آزاد برای شما ایجاد شده است.
همیشه قبل از سفر آب و هوای مقصد را جستجو کنید تا بسته به گرما و سرما هوا لباس مناسب همراه داشته باشید.
پس از چیدن لباس ها نوبت به چیدن کفش هایتان میرسد. کفش ها را داخل کلاه رنگ مو بگذارید تا کاملا آن را بپوشاند. شما می توانید از فضای خالی داخل کفش ها برای بعضی از وسایلتان استفاده کنید.