برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کدام مسیر؟ کدام ترمینال مسافربری اصفهان؟
دسته: سفر مطالعه 15 بهمن 1398
8 1811 8

کدام مسیر؟ کدام ترمینال مسافربری اصفهان؟

آیا تا حالا پیش آمده است که قصد سفر از اصفهان به شهرهای دیگر را داشته باشید و ندانید برای سفر از کدام ترمینال بلیط بخرید؟ شهر اصفهان 3 ترمینال بزرگ دارد که هر کدام در یک قسمت شهر قرار گرفته است. ترمینال کاوه در شمال شهر، ترمینال صفه در جنوب و ترمینال جی در شرق اصفهان قرار گرفته است.

شما در هنگام سفر بهتر است در ابتدا به شهری که قصد سفر دارید توجه کنید که این شهر از شهرهایی است که در شمال اصفهان قرار گرفته است و یا در جنوب آن. پس از آن بایستی به محل سکونت خود توجه کنید که در کدام قسمت قرار دارد. بعنوان مثال اگر قصد سفر به تهران را دارید بهتر است از ترمینال کاوه سوار شوید. بیشتر اتوبوس هایی که به تهران می روند ابتدا در ترمینال صفه مسافر سوار می کنند و بعد از آن از ترمینال صفه به ترمینال کاوه حرکت می کنند که این موضوع شما را ساعتی معطل می کند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که برای سفر به شهر های شمالی از ترمینال کاوه و سفر به شهر های جنوبی از ترمینال صفه سفر کنید تا کمتر در داخل شهر معطل شوید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با ترمینال های مسافربری اصفهان بیشتر آشنا شوید.

ترمینال کاوه

ترمینال کاوه در شمال شهر اصفهان، خیابان کاوه با مساحتی حدود 100000 متر مربع ساخته شده است. مسافرانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور مانند قم، تهران، بندر انزلی، زنجان، ساری و ... را دارند بهتر است این ترمینال را برای شروع سفر خود انتخاب کنند تا کمتر در مسیر معطل شوند. ترمینال کاوه بزرگترین ترمینال مسافربری برای جابجایی مسافران است. در این ترمینال تمامی شرکت های مسافربری معتبر مانند ایران پیما، سیروسفر، همسفر، تک سفر، بی تا، ایمن سفر، رویال سفر، میهن نور، پیک صبا، عدل، گیتی پیما، لوان نور، آریا سفر و جوان سیر دفتر نمایندگی دارند و شما می توانید از طریق خرید بلیط اتوبوس از این شرکت ها سفر کنید. ترمینال کاوه در طی سال های روز به روز مدرن شده است و برای رفاه حال مسافران امکانات بسیاری را فراهم کرده است.

ترمینال صفه

ترمینال صفه در جنوب شهر اصفهان نرسیده به بزرگراه شهید کشوری قرار گرفته است. بعد از ترمینال کاوه بزرگترین و پر رفت و آمد ترین ترمینال مسافربری ترمینال صفه است. در ترمینال صفه شرکت های مسافربری ایران پیما، عدل، همسفر، سیروسفر، رویال سفر، میهن نور، گیتی پیما، پیک معتمد، آسیا سفر نمایندگی دارند. بیش از صد هزار مسافر در طول روز از این ترمینال به مقاصد خود سفر می کنند. برای سفر به شهرهای جنوبی از جمله شیراز، بندر عباس، بوشهر، کرمان بهتر است از این ترمینال سفر کنید.

ترمینال جی

ترمینال جی سومین ترمینال مطرح در شهر اصفهان است که در ابتدای خیابان همدانیان قرار گرفته است. برای سفر به شهرهای شرقی کشور مانند مشهد، یزد، کرمان و سیرجان توصیه می شود از این ترمینال سفر کنید. متاسفانه تعداد سرویس هایی که از این ترمینال حرکت می کنند نسبت به ترمینال کاوه و صفه بسیار کمتر است و تمامی شرکت های مسافربری در ترمینال جی مستقر نیستند ولی شما می توانید بلیط اتوبوس سفر خود را از شرکت عدل و سیروسفر که در این ترمینال قرار دارند بخرید.

شما می توانید بلیط سفر خود از هر یک از ترمینال های فوق در سایت بازارگاه بخرید و کافیست وارد سایت شوید و پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ حرکت خود در مرحله بعد با استفادهاز فیلتر های سمت راست صفحه ترمینال مورد نظر خود را انتخاب و بلیط اتوبوس سفرتان را بخرید.