برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

خرید بلیط اتوبوس از مبدا اراک
دسته: اخبار 02 مرداد 1400

خرید بلیط اتوبوس از مبدا اراک

باعث افتخار ماست که اعلام نماییم به تازگی یکی از شرکت های مسافربری اراک، شرکت مسافربری ایران پیما اراک به بازارگاه پیوسته است.

شرکت مسافربری ایران پیما اراک
شرکت مسافربری ایران پیما اراک از جمله شرکت های مسافربری است که خدمات خرید بلیط اتوبوس را ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از ناوگان به روز و مدرن همه روزه آماده سرویس دهی به مسافران عزیز می باشد. مسافران می توانند بلیط اتوبوس خود از مبدا اراک به شهرهای تهران، شیراز، کرمانشاه و اصفهان را به صورت اینترنتی در سامانه بازارگاه بخرند.

خرید بلیط اتوبوس ایران پیما اراک
خرید بلیط اتوبوس از شرکت ایران پیما اراک بسیار راحت است، در صفحه خرید بلیط اتوبوس پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ حرکت، اتوبوس های پیشنهادی برای شما نمایش داده می شود. قیمت هر سرویس بسته به نوع اتوبوس و درصد تخفیف بلیط متفاوت است. بعد از انتخاب اتوبوس مورد نظر به صفحه انتخاب صندلی و ورود مشخصات مسافر وارد شده و در نهایت مشخصات مسافرین را وارد نموده تا به صفحه پرداخت اینترنتی و تکمیل خرید هدایت شوید. پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر می شود. کافیست شناسه بلیط را در هنگام حرکت همراه داشته باشید.

مسیر های پر تردد ایران پیما اراک
شما به سادگی می‌توانید بلیط اتوبوس اراک به اصفهان، بلیط اتوبوس اراک به شیراز، بلیط اتوبوس اراک به کرمانشاه، بلیط اتوبوس اراک به تهران را از ایران پیما اراک خرید کنید و در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید. حتی در ایام تعطیلات و مناسبت‌های خاص برای شما بلیط هست. ایران پیما اراک بسیاری از مسیرهای کشور را پوشش می دهد و دیگر نیازی به نگرانی از بابت نبود بلیط ندارید. همچنین می توانید بلیط برگشت سفر خود به اراک را در سایت بازارگاه بخرید.