برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

اتوبوس VIP چه امکاناتی دارد؟
دسته: سفر مطالعه 27 بهمن 1398

اتوبوس VIP چه امکاناتی دارد؟

یکی از موضوعات مهم و اصلی در سفرهای اتوبوسی انتخاب اتوبوس مناسب برای سفر است که در بین راه با آسودگی سفر کنید. پیشنهاد بازارگاه برای سفرهای طولانی مدت سفر با اتوبوس های VIPاست.

 

 

اتوبوس های VIP
چند سالی است که نوع جدیدی از اتوبوس ها به بازار روانه شده است که به صورت تک صندلی هستند. این اتوبوس ها جز محبوب ترین اتوبوس ها خصوصا برای سفرهای طولانی به حساب می آیند. تعداد صندلی ها در اتوبوس های وی آی پی دو نوع است 25 صندلی و 32 صندلی. در این اتوبوس ها فاصله صندلی ها از هم زیاد است و می توانید پاهایتان را به راحتی دراز کنید، صندلی ها بسیار نرم و راحت هستند و شما می توانید در طول مسیر بخوابید و استراحت کنید.

مانیتور اختصاصی برای هر مسافر
این اتوبوس ها دارای مانیتور اختصاصی جلوی هر صندلی هستند و مسافر می تواند بسته به سلیقه خود موزیک و یا فیلم دلخواه را انتخاب کند و در طول مسیر ببیند. تماشای برنامه های تلویزیون با مانیتور اتبووس امکان پذیر نیست.

اینترنت WIFI
حسن دیگر این اتوبوس‌ها نسبت به سایر اتوبوس‌ها این است که این اتوبوس‌ها دارای اینترنتWIFIهستند و در طول سفر می‌توانید از اینترنت استفاده کنید البته در نظر داشته باشید که تمامی اتوبوس های VIP این امکان را به مسافران ارائه نمیکنند.

شارژ تلفن همراه در اتوبوس
یکی از دغدغه های همیشگی مسافران اتوبوس اتمام شارژ گوشی و یا شارژ لپ تاپ شان در سفر بود که نمی توانستند آن را شارژ کنند. در این اتوبوس ها با همراه داشتن شارژر گوشی موبایلتان می توانید گوشی خود را شارژ کنید. اما اتصال فلش به مانیتور مقدور نیست.

پذیرایی در اتوبوس
در طی سفر با اتوبوس از شما با پک های تغذیه پذیرایی می شود. بسته به اینکه در چه زمانی سفر می کنید بعضی از اتوبوس ها پذیرایی صبحانه، نهار و شام نیز دارند. همچنین شما میتوانید از یخچال اتوبوس آب معدنی بردارید و بنوشید.

خرید بلیط اتوبوس
دقت داشته باشید که علاوه بر انتخاب اتوبوس مناسب برای سفر، خرید به موقع بلیط اتوبوس نیز اهمیت بسیاری دارد. در حال حاضر به علت ارزان بودن بلیط اتوبوس، سفرهای اتوبوسی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است به همین علت ممکن است در مناسبت های خاص تقاضا برای خرید بلیط بسیار باشد و اگر به موقع بلیط خود را نخرید ممکن است بلیط پیدا نکنید و سفرتان کنسل شود. خرید آنلاین بلیط اتوبوس این مشکل را حل کرده است شما می توانید به صورت اینترنتی بلیط خود را در سایت بازارگاه بخرید و با خیال راحت سفر کنید. در خرید اینترنتی شما با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر سرویس های اتوبوسی موجود را مشاهده می کنید. در این لیست می توانید بر اساس نوع اتوبوس و ساعت حرکت و ترمینال مبدا سرویس مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد سفر از مبدا اصفهان را دارید می توانید از ترمینال صفه و یا ترمینال کاوه بلیط بخرید و با خیال آسوده از مبدا انتخابی سفر کنید.