برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

طرح ویژه از کار آموزی تا استخدام در شرکت وایا داده پرداز
دسته: اخبار 11 شهریور 1399

طرح ویژه از کار آموزی تا استخدام در شرکت وایا داده پرداز

شرکت وایا داده پرداز فعال در حوزه IT کشور در نظر دارد با برگزاری دوره های کارآموزی برای علاقه مندان، دانش فنی افراد را جهت ورود به دنیای کار ارتقا دهد. در صورت تمایل به شرکت در این دوره ها می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

یکی از بزرگترین دغدغه های این روزها پیدا کردن شغل مرتبط با رشته تحصیلی است. بسیاری از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی مایل به کار کردن و کسب درآمد هستند ولی تجربه عملی و کاری ندارند. از طرف دیگر معمولا کارفرماها به دنبال افراد دارای سابقه کاری و با مهارت هستند. در این میان شرکت در دوره های کارآموزی بسیار کمک کننده است.
کارآموزی آموزش در محل کاری واقعی است که تجربه ای واقعی از دنیای اشتغال را برای کارآموز به وجود می آورد و مزایای زیادی برای او به همراه دارد. اگر جز آن دسته افرادی هستید که تاکنون کلاس های آموزشی بسیاری را شرکت کرده اید ولی بعد از اتمام دوره مهارت لازم جهت ورود به بازار کار را کسب نکرده اید نگران نباشید. ما شرایطی را فراهم کرده ایم که می توانید در محیطی کاملا واقعی هر آنچه را که نیاز دارید آموزش ببینید. 
شرکت وایا داده پرداز با برگزاری دوره های کارآموزی برای علاقه مندان شما را برای ورود به بازار کار واقعی آماده خواهد کرد.
دوره های کارآموزی چه پیش نیازی دارد؟
شرکت وایا داده در زمینه های مختلفی اقدام به برگزاری دوره های کارآموزی نموده است. چنانچه به هر یک از زمینه های زیر آشنایی نسبی دارید و یا علاقه مند به یادگیری آن هستید شرکت در این دوره ها فرصت مناسبی برای شما می باشد.  چنانچه در هر یک از موارد ذیل دارای سابقه کار مشابه باشید بدون نیاز به کارآموزی در شرکت استخدام خواهید شد.

کارآموزی

 

شرایط پذیرش در دوره های کارآموزی پس از ارسال رزومه

  • حضور در جلسه مصاحبه تعیین شده توسط شرکت
  • در صورتی که در مرحله مصاحبه نیروی متخصص دارای سابقه کار مشابه باشید بدون نیاز به کارآموزی استخدام خواهید شد.
  • در صورت تسلط نسبی به مفاهیم و نیاز به آموزش به عنوان کارآموز در مجموعه مشغول شده و تحت آموزش قرار می گیرید.
  • در صورت گذراندن دوره کارآموزی در شرکت و رسیدن به حد تخصصی مورد تایید مدیران در شرکت استخدام می شوید.