برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کوپن تخفیف بازارگاه
دسته: داستان های بازارگاه 11 اسفند 1398

کوپن تخفیف بازارگاه

مسافران عزیز بازارگاه با استفاده از کد تخفیف bazargah1402 به صورت نامحدود می توانید بلیط اتوبوس سفر خود را ارزان تر بخرید. با استفاده از این کد 5% تخفیف خرید بلیط به شما تعلق می گیرد.

جهت دریافت آخرین اخبار در مورد کد تخفیف صفحۀ اینستاگرام بازارگاه را دنبال کنید.

 

کد تخفیف : bazargah1402

 

مراحل خرید بلیط با استفاده از کوپن تخفیف از سایت بازارگاه

ابتدا در باکس جستجو مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد می کنید.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

لیستی از نتایج جستجو برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید در بین نتایج بر اساس زمان حرکت و نوع اتوبوس سرویس اتوبوسی دلخواه خود را انتخاب کنید. برای مشاهده اتوبوس های دارای کوپن تخفیف کافیست از باکس سمت راست صفحه جستجو تیک مربوط به اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلتر ها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده شود. دقت داشته باشید که تنها سرویس هایی که در کنار آنها آیکن کادو سبز رنگ ‌ قرار دارد دارای کوپن تخفیف هستند.

لیستی از نتایج جستجو برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید در بین نتایج بر اساس زمان حرکت و نوع اتوبوس سرویس اتوبوسی دلخواه خود را انتخاب کنید. برای مشاهده اتوبوس های دارای کوپن تخفیف کافیست بر روی گزینه فیلتر در پایین صفحه کلیک کنید تا لیست فیلتر ها برای شما نمایش داده شود و تیک مربوط به اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلتر ها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده شود. دقت داشته باشید که تنها سرویس هایی که در کنار آنها ‌ آیکن کادو سبز رنگ ‌ قرار دارد دارای کوپن تخفیف هستند.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

پس از انتخاب سرویس، صندلی دلخواه خود را انتخاب کرده و اطلاعات مسافر را وارد کنید. در مرحله تکمیل اطلاعات مسافر تیک کوپن تخفیف دارم را بزنید و در کادر مربوط به آن عبارت مربوط به کد تخفیف مثلا bazargah (در بازه های مختلف این کد تخفیف مختلف است و از طریق اخبار سایت و یا اینستاگرام اعلام می شود) را  بنویسید و به مرحله بعد بروید.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

در ادامه 3% تخفیف بر روی مبلغ بلیط برای شما اعمال می شود و بهای بلیط را پرداخت می‌کنید.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار



خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار