برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

خرید بلیط اتوبوس از مبدا برداسکن
دسته: اخبار 18 اسفند 1399

خرید بلیط اتوبوس از مبدا برداسکن

جهت رفاه حال مسافران، خرید بلیط اتوبوس از مبدا برداسکن امکان پذیر شده است. در سایت بازارگاه می توانید بلیط اتوبوس برداسکن به تهران را به صورت رفت و برگشت خرید کنید.

چگونه از برداسکن برای سایر شهرها بلیط اتوبوس بخرم؟
جهت خرید بلیط اتوبوس از مبدا برداسکن و یا به این شهر کافیست در فرم خرید بلیط، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد کنید. سپس از بین لیست گزینه های موجود برای رزرو بلیط اتوبوس یکی را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات به مرحله پرداخت و صدور بلیط منتقل می شوید. شما با خرید بلیط برداسکن در سایت بازارگاه می توانید صندلی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

از مبدا برداسکن برای چه شهرهایی می توانم در سایت بازارگاه بلیط بخرم؟

برداسکن- تهران                                         خرید بلیط اتوبوس برداسکن به تهران
برداسکن- مشهد                                         خرید بلیط اتوبوس برداسکن به مشهد

 

 

قیمت بلیط اتوبوس برداسکن چقدر است؟
قیمت بلیط اتوبوس با توجه به مقصد سفر متفاوت است. به عنوان مثال قیمت بلیط بردسکن به تهران بدون تخفیف در زمستان 99،  123 هزار تومان و قیمت بلیط برداسکن به مشهد مقدس 22 هزار تومان می باشد.

چگونه می توانیم بلیط اتوبوس تخفیف دار برداسکن بخریم؟
شما با خرید بلیط اتوبوس در سایت بازارگاه می توانید بلیط اتوبوس خود را ارزان تر بخرید. بلیط اتوبوس های موجود در سایت دارای تخفیفات متنوع از 5 تا 50 درصد می باشد. علاوه بر این با استفاده از کد تخفیف بازارگاه می توانید تخفیف بیشتری در هر خرید بگیرید.

بازارگاه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی شما همراهان همیشگی می باشد. در صورتیکه در مراحل خرید بلیط به سوالی برخوردید شما می توانید با شماره تلفن 09129090377 با کارشناسان پشتیبانی بازارگاه در تماس باشید.