برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز 99 در سایت بازارگاه
دسته: اخبار 11 اسفند 1398

آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز 99 در سایت بازارگاه

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز 99 از 12 اسفندماه در سایت بازارگاه آغاز می شود. مسافران عزیز می توانند از این تاریخ جهت خرید بلیط سفرهای نوروزی خود اقدام نمایند.

نوروز از جمله ایامی در سال است که بسیاری افراد به مسافرت می روند. با نزدیک شدن به نوروز سفرهای نوروزی آرام آرام آغاز می شود. روش های مختلفی برای سفرهای نوروزی وجود دارد که بسته به میزان هزینه ای که می خواهید انجام دهید و همچنین علاقه خود می توانید یکی را انتخاب کنید. عده ای سفرهای هوایی را برای سفر انتخاب می کنند، برخی سفر های ریلی و قشر بسیار زیادی نیز سفر با اتوبوس را انتخاب می کنند.

خرید بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی

در سال‌های اخیر اتوبوس‌ها پیشرفت بسیاری را تجربه کرده‌اند و سفرهای زمینی با اتوبوس رونق بسیاری گرفته است که از دلایل آن می توان به قیمت ارزان بلیط اتوبوس و متنوع بودن سرویس های اتوبوسی نام برد. به همین دلیل  فرقی نمی کند که قصد سفر به چه شهری را دارید اتوبوس برای تمامی مسیرها وسیله مناسبی برای سفر نوروزی شماست. خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی از جمله راه های سریع و آسان است که روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. بازارگاه یکی از سایت های فروش بلیط اتوبوس است. به این منظور در سایت بازارگاه شما به راحتی می توانید بلیط اتوبوس سفر خود را بخرید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر قصد سفر اتوبوسی دارید می توانید در ایام پیش فروش بلیط اتوبوس، که از 12 اسفند ماه آغاز می شود بلیط اتوبوس سفر نوروزی خود را در سایت بازارگاه خرید کنید. شما می توانید با استفاده از کوپن تخفیف بازارگاه بلیط اتوبوس سفر نوروزی خود را همراه با تخفیف خرید کنید.

سفر با اتوبوس های VIP

اگر تصمیم خود را برای سفر نوروزی با اتوبوس گرفته اید بهتر است بلیط اتوبوس VIP رزرو کنید. به این صورت می توانید سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم بزنید و با اطمینان و آرامش به شهر دلخواه خود سفر کنید. در این اتوبوس ها هر فرد دارای یک مانیتور اختصاصی است و می تواند به دلخواه خود برنامه های مورد نظر خود را استفاده کند. این مانیتورها قابلیت پخش دارند و شما می توانید با استفاده از یک خروجی مانند فلش، فیلم ها و یا موزیک های دلخواه خودتان را ببینید. معمولا اتوبوس های وی آی پی به مسافران هدست می دهند ولی برای اطمینان، هندزفری خودتان را همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید.

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز