برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

جابجایی مسافر بین شهری در سامانه بازارگاه
دسته: اخبار 19 دی 1401

جابجایی مسافر بین شهری در سامانه بازارگاه

اگر قصد سفر با سواری دربستی(تاکسی بین شهری) را دارید و می خواهید با اطمینان سفر کنید میتوانید برای داشتن سفری راحت تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست کنید.

تاکسی بین شهری به صورت رفت یا رفت و برگشت از درب منزل، شما را سوار خواهند کرد. سواری دربستی در بازارگاه دارای مجوزهای لازم از قبیل پروانه فعالیت شرکت ارائه کننده خدمات، کارت سلامت راننده، کارت هوشمند رانندگی، کارت هوشمند ناوگان، دفترچه ثبت ساعت، گواهی معاینه فنی است بر خلاف تاکسی‌های اینترنتی و رانندگان با پلاک شخصی که هیچکدام از این مجوزها را ندارند. همچنین تمامی مراحل قانونی و مدارک مورد نیاز توسط شرکت ارائه دهنده خدمات دربستی انجام شده است.

چطور میتونم سواری دربست کنم؟
رزرو آنلاین سواری دربست بسیار ساده است. تنها کافیست تب بلیط سواری را انتخاب کنید. در صفحه سواری می توانید با وارد کردن مبدا و مقصد لیست تاکسی های بین شهری موجود را مشاهده و سواری مورد نظرتان را دربست کنید.

پشتیبانی تاکسی بین شهری چطور است؟
در هر ساعت از شبانه روز شما می توانید تاکسی دربست کنید. بازارگاه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما می باشد.  در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09129090377 تماس بگیرید.

مزایای سفر با تاکسی بین شهری چیست؟
هنگامی که با سواری دربستی به سفر می روید سریعتر به مقصد می رسید به این دلیل که سواری بر اساس میل شما در مسیر می ایستد و توقف در مسیر کمتر است. می توان گفت راحتی و آسایش در سفر با خودروی سواری بیشتر است.

آیا از طریق اپلیکیشن بازارگاه هم می توانم بلیط سواری بخرم؟
بله، خوشبختانه امکان خرید بلیط سواری بین شهری هم در اپلیکیشن و هم در سایت بازارگاه فراهم است. کافیست اپلیکیشن بازارگاه را دانلود و نصب کنید و خودروی سواری مورد نظرتان را بگیرید.

امنیت، هنگام سفر با تاکسی بین شهری چگونه است؟
یکی از مسائلی که برای هر مسافری حائز اهمیت است، امنیت سفر است . این سایت به همین دلیل تنها از ماشین‌هایی با کیفیت فنی مناسب استفاده می‌کند و از آن مهمتر، تنها رانندگانی امکان پذیرش سفر را دارند که دارای امتیاز بالای فنی از سمت شرکت‌های خود هستند. از سوی دیگر سایت بازارگاه تنها با شرکت‌های دارای مجوز قرارداد دارد و آن شرکت‌ها نیز موظف هستند که رانندگان خود را از نظر سابقه و همچنین تعهد اخلاقی بررسی کنند. بنابراین در سفرهایی که بلیط آن را از سایت بازارگاه تهیه کرده‌اید به هیچ وجه نگران امنیت و سلامت خود نباشید و از این که بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری را انتخاب کرده‌اید لذت ببرید و بی دغدغه مسافرت کنید.

در این مطلب شما با چگونگی خرید بلیط تاکسی بین شهری در سامانه بازارگاه آشنا شدید. در صورتیکه سوالی دارید می توانید با شماره تلفن های پشتیبانی بازارگاه تماس بگیرید و یا از طریق تیکت برای ما پیام ارسال نمایید. بازارگاه در لحظه پاسخگوی شما خواهد بود.