برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

راهنمای رزرو اینترنتی سواری بین شهری
دسته: اخبار 18 دی 1399

راهنمای رزرو اینترنتی سواری بین شهری

اگر قصد سفر با سواری دربستی را دارید می توانید در سایت بازارگاه سواری مورد نظرتان را رزرو و با خیال آسوده سفر کنید.

بسیاری از افراد، سفر با خودروی سواری را به سفر با اتوبوس و یا هواپیما ترجیح می دهند. سفر با خودروی سواری مزیت هایی دارد که مسافران را به سمت خود می کشاند. در سفر با سواری نیازی نیست شما خودتان رانندگی کنید و با خودروی خود به سفر بروید با تاکسی بین شهری به راحتی می توانید لذت سفر با اتوموبیل شخصی خود را تجربه کنید بدون اینکه بخواهید استرس سفر را داشته باشید. شما می توانید توسط سایت بازارگاه و یا اپلیکیشن بازارگاه برای سفر خود سواری دربست کنید.

چگونه در بازارگاه سواری دربستی بگیریم؟
اگر قصد رزرو اینترنتی سواری بین شهری در سایت بازارگاه را دارید، کافیست روی لینک سواری دربستی کلیک کنید. مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب کنید.
لیستی از سرویس های سواری دربستی برای شما نمایش داده می شود و شما بایستی از بین سرویس ها، گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. امکان فیلتر کردن سرویس های نمایش داده شده بر اساس ساعت حرکت وجود دارد.
بعد از انتخاب سواری مورد نظرتان، باید اطلاعات مسافر وارد شود. ثبت اطلاعات مسافر الزامی است. اگر دارای ملیت ایرانی هستید باید کد ملی خود را ارسال کنید و در غیراینصورت وارد کردن شماره گذرنامه الزامی است.
پس از ثبت اطلاعات و کلیک روی گزینه "ادامه خرید"، پیش فاکتور برای شما نمایش داده می شود. لطفا به اطلاعات موجود در پیش فاکتور دقت فرمایید و درصورت نیاز به ویرایش اطلاعات، اقدام نمایید. اگر اطلاعات موجود در پیش فاکتور مورد تایید است و کلیه قوانین و مقررات خرید بلیط را مطالعه نمودید، روی گزینه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید.
در مرحلۀ آخر درگاه بانک سامان برای شما باز می شود. نسبت به درج اطلاعات بانکی خود با رعایت موارد امنیتی اقدام نمایید. لطفا دقت فرمایید، پس از پرداخت وجه بلیط، به صورت اتوماتیک به سایت بازارگاه بازگشت داده خواهید شد. در صورت عدم بازگشت به سایت بازارگاه بلیط شما صادر نمی شود و مبلغ پرداخت شده، طی هفت روز کاری به حساب شما استرداد می شود.