برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

خرید بلیط اتوبوس از مبدا تهران
دسته: اخبار 07 تیر 1400

خرید بلیط اتوبوس از مبدا تهران

باعث افتخار ماست که اعلام نماییم به تازگی یکی از شرکت های مسافربری تهران، شرکت مسافربری عدل تهران به بازارگاه پیوسته است.

شرکت مسافربری عدل تهران
عدل تهران  یکی از معتبر ترین شرکت های مسافربری تهران است که خدمات فروش بلیط اتوبوس به مسافران را ارائه می هد. شما مسافران عزیز می توانید بلیط اتوبوس سفر خود از مبدا تهران به شهرهای اصفهان، اندیمشک، شیراز، خرم آباد، شهرکرد، فولادشهر را از شرکت مسافربری عدل تهران پایانه جنوب بخرید. شرکت مسافربری عدل تهران با بهره‌گیری از اتوبوس‌های به روز و مدرن از قبیل VIP تخت‌شو و مانیتور‌ دار در جهت سیستمی هماهنگ و مطمئن در حمل و نقل کشور تلاش کرده‌ است و گسترۀ خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهد. مسافران می توانند به راحتی بلیط سفر خود را به صورت رفت و برگشت از این شرکت خریداری کنند.

خرید بلیط اتوبوس عدل تهران
خرید بلیط اتوبوس از شرکت عدل تهران بسیار راحت است، در صفحه خرید بلیط اتوبوس پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ حرکت، اتوبوس های پیشنهادی برای شما نمایش داده می شود. قیمت هر سرویس بسته به نوع اتوبوس و درصد تخفیف بلیط متفاوت است. بعد از انتخاب اتوبوس مورد نظر به صفحه انتخاب صندلی و ورود مشخصات مسافر وارد شده و در نهایت مشخصات مسافرین را وارد نموده تا به صفحه پرداخت اینترنتی و تکمیل خرید هدایت شوید. پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر می شود. کافیست شناسه بلیط را در هنگام حرکت همراه داشته باشید.

مسیر های پر تردد عدل تهران
شما به سادگی می‌توانید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان، بلیط اتوبوس تهران به اندیمشک، بلیط اتوبوس تهران به شیراز، بلیط اتوبوس تهران به دزفول، بلیط اتوبوس تهران به کرمان و بلیط اتوبوس تهران به ماهشهر را از عدل تهران خرید کنید و در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید. حتی در ایام تعطیلات و مناسبت‌های خاص برای شما بلیط هست. عدل تهران بسیاری از مسیرهای کشور را پوشش می دهد و دیگر نیازی به نگرانی از بابت نبود بلیط ندارید. همچنین می توانید بلیط برگشت سفر خود به تهران را در سایت بازارگاه بخرید.