برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ارسال بار از اصفهان به تهران با اتوبوس
دسته: باربری بین شهری 22 مرداد 1399
4 1671 9

ارسال بار از اصفهان به تهران با اتوبوس

اگر قصد ارسال بار از اصفهان به تهران را دارید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به باربری ها و تحویل بار به آنها را ندارید. به راحتی می توانید در سایت بازارگاه بار یا بسته مورد نظرتان را ارسال کنید و به دست گیرنده کالا برسانید.

باربری های سنتی از گذشته در زندگی مردم نقش داشته اند و مردم با کمک آن ها به اقصی نقاط دنیا بار می فرستادند، اما با ورود فناوری های آنلاین و اینترنتی شدن کسب کارها باربری سنتی جای خود را به باربری آنلاین داده است.

ارسال بسته از طریق اتوبوس در سایت بازارگاه

بازارگاه همواره در تلاش است تا بتواند نیاز های کاربران را فراهم نماید. به همین دلیل سامانه ای الکترونیکی برای ارسال بار به مقصد با اتوبوس بدون مراجعه حضوری به باربری ها راه اندازی کرده است. توسط ارسال اینترنتی بار در سامانه بازارگاه شما می توانید کالاهای مورد نظر خودتان را از درب منزل فرستنده به درب منزل گیرنده ارسال کنید.

ارسال بار بین شهری

حمل بار بین شهری به مراتب سخت تر از بار درون شهری است و بایستی احتیاط بیشتری انجام شود. ارسال بار بین شهری می تواند شامل مواد خوراکی، اثاثیه منزل، لوازم شرکت ها و ادارات، ماشین آلات و دستگاه های مختلف و ... باشد. حمل بار از تمامی شهرستان ها به تمامی شهرستان ها از خدمات بازارگاه می باشد. برای مثال اگر قصد ارسال بار از اصفهان به تهران را دارید به راحتی می توانید وارد سایت بازارگاه شوید و از تب ارسال بار مراحل ارسال بسته مورد نظر خود را طی کنید.
بازارگاه هیچگونه محدودیتی ندارد. شما می‌توانید از هر نقطه ایران به هر نقطه ای بار خود را ارسال کنید. خدمات ارسال بار در سامانه بازارگاه به صورت شبانه روزی می باشد. شما می توانید با خیال آسوده بار خود را به بازارگاه بسپارید و مطمئن باشید که سالم و به موقع به مقصد می رسد.
سامانه بازارگاه برای جلب اطمینان شما استعلام لحظه ای بار را در نظر گرفته است. شما می توانید وضعیت ارسال بار خود را مرحله به مرحله پیگیری کنید.
همچنین اگر در روند درخواست ارسال بار در سامانه بازارگاه به مشکل برخوردید می توانید با کارشناسان پشتیبانی بازارگاه تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.