برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

دیگر برای ارسال بار به ترمینال مراجعه نکنید!
دسته: باربری بین شهری 15 فروردین 1400

دیگر برای ارسال بار به ترمینال مراجعه نکنید!

همراه با بازارگاه برای ارسال بار دیگر نیازی نیست که ساعت ها در ترافیک بمانید و به ترمینال مسافربری بروید تا بار خود را تحویل دهید. بازارگاه کار را برایتان راحت کرده است،ما بسته شما را درب منزلتان تحویل می گیریم و درب منزل گیرندۀ کالا تحویل می دهیم.

در ایام کرونا بیشتر خریدها به سمت خرید های اینترنتی سوق داده شده است و اکثر افراد برای تهیه بسیاری از وسایل و خدمات مورد نظرشان به صورت اینترنتی اقدام می کنند. فروشندگان کالا و خدمات برای رساندن بسته های کالا به سمت گیرنده نیاز به سامانه ای دارند که بتوانند بدون معطلی بسته های مشتریان را به دستشان برسند. به همین دلیل نیاز به باربری آنلاین که بتوان کالاها را جابجا کرد احساس می شد. در سامانۀ ارسال بار بازارگاه به راحتی می توانید بارهای مورد نظر خود را به صورت آنلاین ارسال نمایید.

چگونه در سامانه بازارگاه بار خود را ارسال کنم؟

توسط سایت بازارگاه شما می توانید ارسال درب به درب، درب به ترمینال، ترمینال به درب و یا ترمینال به ترمینال داشته باشید. بازارگاه بار شما را با اتوبوس از شهری به شهر دیگر می فرستد. روال ارسال بار در بازارگاه بسیار ساده است و شما می توانید با چند کلیک درخواست خود را ثبت نمایید.

ارسال اینترنتی بار در سامانه بازارگاه چه مزایایی دارد؟

  • بازارگاه تحویل ایمن و به موقع بسته شما را تضمین می کند.
  • با ارسال بار خود به صورت اینترنتی توسط بازارگاه بار شما در امنیت کامل به مقصد می رسد.
  • شما می توانید مرسوله خود را مرحله به مرحله تا رسیدن به مقصد پیگیری نمایید.
  • هزینه ارسال بار با توجه به نوع بار، وزن و جنس آن محاسبه خواهد شد. قیمت ها در سامانه بازارگاه بسیار مناسب و به صرفه است.

ارسال بار به صورت آنلاین در سامانه بازارگاه

کارشناسان پشتیبانی بازارگاه شما را در تمامی مراحل ارسال بار همراهی می کنند و چنانچه در طی مراحل درخواست ارسال به مشکلی برخوردید می توانید با بازارگاه تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید.