برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

آیا ارسال بار بین شهری در محدودیت های کرونایی با تاخیر روبرو می شود؟
دسته: باربری بین شهری 22 آذر 1399

آیا ارسال بار بین شهری در محدودیت های کرونایی با تاخیر روبرو می شود؟

کسب‌‌و‌کارهای الکترونیکی در این روزهای شیوع بیماری کرونا و در شرایطی که شهروندان برای رعایت بیشتر اصول بهداشتی، کمتر به بازارهای فیزیکی مراجعه می‌کنند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین با محدودیت های اعمال شده این نگرانی بوجود می آید که چطور می توان کالایی را به موقع به مقصد رساند؟

نگران نباشید به راحتی با سامانه ی ارسال بار آنلاین بازارگاه می توانید بار خود را ارسال نمایید.

چگونه بار خود را به موقع به مقصد برسانیم؟

در شرایط حال حاضر و شیوع بیماری کرونا تمهیدات و محدودیت های بسیاری برای کنترل این بیماری در نظر گرفته شده است. این سوال پیش می آید که آیا با توجه به محدودیت های کرونایی اعمال شده در سطح کشور، خللی در رساندن به موقع کالا به مقصد وارد شده است یا خیر.
جواب منفی است . شما با ارسال بار آنلاین می توانید مانند سابق بار خود را به موقع به مقصد برسانید و نگرانی نداشته باشید. این مورد خصوصا برای فروشندگان آنلاین کالا که می خواهند کالای خود را به دست مشتری برسانند بسیار حائز اهمیت است.

ارسال بار آنلاین

چگونه بار خود را به صورت اینترنتی توسط سامانه بازارگاه ارسال کنیم؟

شاید فکر کنید که منظور ما از ارسال بار با اتوبوس، رفتن به ترمینال های مسافربری و تحویل بسته به راننده اتوبوس یا شرکت مسافربری است. این طور نیست. ما در سایت بازارگاه   bazargah.com امکانی فراهم آوردیم که شما می توانید به راحتی بار خود را به صورت آنلاین از هر شهری به هر شهری با اتوبوس ارسال کنید و بدون داشتن نگرانی تمامی مراحل ارسال بار را پیگیری نمایید و بسته مورد نظرتان را به دست گیرنده برسانید.

در هنگام ارسال بار اینترنتی در بازارگاه فرستندۀ بار، بعد از خواندن قوانین و مقررات موجود و پذیرفتن تمامی مسئولیت ها، باید تمامی مشخصات مربوط به خود، گیرنده، کالاهای ارسالی و آدرس و شماره تلفن را وارد نماید. فرستنده در زمان تکمیل اطلاعات می تواند درخواست نماید که پیک (موتور سیکلت، سواری، وانت) به او مراجعه نموده و بسته اش را تا ترمینال حمل نماید و یا حتی برای ارسال به گیرنده نیز درخواست حمل از ترمینال تا آدرس گیرنده دهد.
در نهایت فرستنده پس از مشاهده هزینه حمل و پذیرش قوانین موجود به درگاه بانکی وصل می شود و هزینه بار را پرداخت می کند.

مزایای ارسال اینترنتی بار در سامانه بازارگاه چیست؟

  • بازارگاه تحویل ایمن و به موقع بسته شما را تضمین می کنند.
  • با ارسال بار خود به صورت اینترنتی توسط بازارگاه بار شما در امنیت کامل به مقصد می رسد.
  • شما می توانید مرسوله خود را مرحله به مرحله تا رسیدن به مقصد پیگیری نمایید.
  • هزینه ارسال بار با توجه به نوع بار، وزن و جنس آن محاسبه خواهد شد. قیمت ها در سامانه بازارگاه بسیار مناسب و به صرفه است.

کارشناسان پشتیبانی بازارگاه شما را در تمامی مراحل ارسال بار همراهی می کنند و چنانچه در طی مراحل درخواست ارسال به مشکلی برخوردید می توانید با بازارگاه تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید.