برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تخفیف ویژه بلیط اتوبوس به مناسبت روز حمل و نقل
دسته: داستان های بازارگاه 25 آذر 1399

تخفیف ویژه بلیط اتوبوس به مناسبت روز حمل و نقل

همزمان با فرارسیدن روز حمل ونقل، بازارگاه برای سفرهای شما در هفته حمل و نقل تخفیف ویژه در نظر گرفته است. با خرید بلیط از 24 تا 27 آذر شما می توانید بلیط اتوبوس خود را ارزان تر از همیشه بخرید.
این کد تخفیف منقضی شده است.

چگونه بلیط تخفیف دار بخریم؟
شما همراه با کوپن تخفیف بازارگاه هزینه کمتری برای هر بلیط اتوبوس پرداخت می کنید و می توانید بیشتر سفر کنید.

کوپن تخفیف بازارگاه چیست؟
سامانه بازارگاه برای رضایت هر چه بیشتر شما مسافران عزیز تمامی بلیط های خود را با تخفیف ویژه به فروش می رساند. کوپن تخفیف بازارگاه 26azar را به خاطر بسپارید و از این کد جهت خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار استفاده کنید.

چکونه می توان از کوپن تخفیف بازارگاه استفاده کرد؟
برای استفاده از این کوپن در مراحل خرید بلیط اتوبوس هنگام وارد کردن اطلاعات مسافر تیک مربوط به کوپن تخفیف دارم را بزنید و عبارت 26azar را در کادر مربوطه تایپ کنید. به این ترتیبشما می توانید بلیط اتوبوس تان را با مبلغ کمتری بخرید.

چگونه فقط اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در بازارگاه جستجو کنم؟
شما می توانید نتیجه جستجو خود را بر اساس نام شرکت مسافربری، قیمت، ترمینال، ساعت حرکت سرویس ها و کوپن تخفیف فیلتر کنید و بر اساس نیاز خود بهترین اتوبوس را انتخاب کنید. برای این کار کافیست از باکس سمت راست صفحه جستجو موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید، تا نتایج بر اساس فیلتر های شما نمایش داده شود. برای مشاهده اتوبوس های دارای کوپن تخفیف تیک مربوط به اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلتر ها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده شود.