برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

هر چیزی رو از بازارش بخر
دسته: داستان های بازارگاه 20 اردیبهشت 1401

هر چیزی رو از بازارش بخر

هر چیزی رو از بازارش بخر شعار سامانه ی بازارگاه است. شما می توانید تمامی خدمات مسافرتی مورد نیاز خود را در سایت بازارگاه جستجو و خرید کنید.

هر چیزی رو از بازارش بخر. 

 برای برنامه ريزی يک سفر خاطره انگيز اولين چيزی که نياز است خريد بليطی با قيمت مناسب و کيفيت بالا است. سامانه بازارگاه شما را در مراحل تهيه بليط سفر مورد نظرتان ياری می دهد و بهترين تجربه خريد بليط را برايتان به ارمغان می آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات بازارگاه بیشتر آشنا شوید.

خرید بلیط اتوبوس: 

در سایت واپلیکیشن بازارگاه شما میتوانید بلیط اتوبوس سفر خودتون را به آسانی خرید کنید. تفاوت بازارگاه با دیگر سرویس‌های مشابه، در امکان تهیه بلیط با حداقل قیمت ممکن، ارائه باکیفیت‌ترین اتوبوس‌های موجود و اطلاع از ظرفیت اتوبوس‌ها به طور آنلاین است. به علاوه امکان پیگیری بلیط و استرداد آنلاین آن به ساده‌ترین شکل ممکن نیز ارائه شده است. همه این‌ ویژگی‌ها، بازارگاه را به سرویسی متمایز تبدیل کرده و باعث شده است بسیاری آن را بهترین سامانه خدامات مسافرتی بدانند.

اجاره کامل اتوبوس: 

امکان رزرو و اجاره یک اتوبوس کامل به صورت دربستی در بازارگاه امکان پذیر است. در این حالت با ثبت درخواست در قسمت مربوط به شرکت‌های مسافربری مختلف، شما امکان اجاره اتوبوس را دارید. موردی که برای سفرهای گروهی بسیار جذاب است.

ارسال بار با اتوبوس: 

ارسال و جابجایی بار توسط اتوبوس هم بخش جذاب و دیگری از قابلیت‌هایی است که این بازارگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قابلیت شما امکان این را دارید که از محل زندگی خود یا محل کار، ثبت سفارش کنید و با خیال راحت، منتظر رسیدن بسته باشید. تلاش بازارگاه بر این است که بسته شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

تاکسی بین شهری: 

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به سفر با وسایل حمل و نقل عمومی ندارید و از طرفی نمیخواهید با وسیله نقلیه شخصی خود سفر کنید بهترین راه حل رزرو سواری دربستی است. با سواری دربستی شما می توانید بدون دغدغه به مقصد برسید. در سایت بازارگاه شما به صورت آنلاین می توانید سواری دربستی بگیرید. بخش تاکسی بین شهری اپلیکیشن بازارگاه به اجاره تاکسی دربستی برای سفرهای بین شهری اختصاص یافته است. شما برای داشتن سفری امن، راحت و اختصاصی می‌توانید از طریق این سرویس، تاکسی دربستی کرایه کنید. از مزیت‌های این سرویس ارائه مشخصات فنی و همچنین نمایش مدت زمان سفر، طول مسیر و همچنین نمایش مسیری است که راننده، شما را به شهر مقصد می‌رساند.