برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

نقد و بررسی اپلیکیشن بازارگاه
دسته: داستان های بازارگاه 03 آبان 1400

نقد و بررسی اپلیکیشن بازارگاه

بازارگاه یک سرویس جامع است که به شما در تمام مراحل سفر از تهیه بلیط اتوبوس تا حتی اجاره یک اتوبوس کمک می‌کند. این برنامه می‌کوشد با فراهم آوردن مجموعه کاملی از خدمات مسافرتی ایده‌آل با شیوه‌های نوین و با همکاری برترین فعالین حوزه حمل و نقل ایران باکیفیت‌ترین خدمات مسافرتی را به کاربرانش ارائه کند.

خدمات اپلیکیشن بازارگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  • خرید بلیط اتوبوس: این طبیعتا باید عادی‌ترین موردی باشد که در بررسی اپلیکیشن بازارگاه به عنوان یک اپلیکیشن تخصصی تهیه بلیط با آن مواجهیم. تفاوت اما در بازارگاه با دیگر سرویس‌های مشابه، به امکان خرید بلیط با حداقل قیمت ممکن، ارائه باکیفیت‌ترین اتوبوس های موجود و اطلاع از ظرفیت اتوبوس‌ها به طور آنلاین است. به علاوه امکان پیگیری بلیط و استرداد آنلاین آن به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه شده است. همه این‌ها بازارگاه را به سرویسی متمایز بدل کرده است.
  • اجاره کامل اتوبوس: در بخش دیگری از بررسی اپلیکیشن بازارگاه با گزینه جذابی مواجه هستیم. امکان رزرو و اجاره یک اتوبوس کامل به صورت دربستی. در این حالت با ثبت درخواست در قسمت مربوط به شرکت‌های مسافربری مختلف شما امکان اجاره اتوبوس را دارید. موردی که برای سفرهای گروهی بسیار جذاب است.
  • ارسال بار با اتوبوس: ارسال و جابجایی بار توسط اتوبوس هم بخش جذاب و دیگری از قابلیت‌هایی است که این سرویس جامع در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قابلیت شما امکان این را دارید که از محل زندگی خود یا محل کار، ثبت سفارش کنید و با خیال راحت انتظار رسیدن بسته پستی را بکشید. تلاش بازارگاه بر این است که بسته شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.
  • تاکسی دربستی: بخش دیگری از بازارگاه به اجاره تاکسی دربستی برای سفرهای بین شهری اختصاص یافته است. شما برای داشتن سفری امن، راحت و اختصاصی می‌توانید از طریق این سرویس تاکسی دربستی کرایه کنید.

    در مجموع باید گفت اپلیکیشن بازارگاه با در نظر گرفتن همه مواردی که از نظرتان گذشت یک گزینه مناسب برای خرید بلیط اتوبوس، اجاره دربست وسایل نقلیه و حتی جابجایی بار است. بازارگاه از عموم مشکلاتی که پلتفرم‌های رقیبش با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند آسوده است. یک مشکل عمده این است که عموم سامانه‌ها با شرکت‌های کارگزار وارد همکاری مستقیم نشده‌اند و در نتیجه این مهم، ناهماهنگی‌ها، نواقص و کمبودهای زیادی دامنگیر سفر افراد شده است. برخی افراد حتی به همین دلیل، برخی گزینه‌های مهم سفر را از دست می‌دهند. بازارگاه اما به خاطر همکاری مستقیمی که با شرکت‌ها دارد مشکلی از این بابت ندارد.

    اپلیکیشن جامع بازارگاه برخلاف برخی سرویس‌ها که هنوز موفق به پوشش سراسری برای خدمات خود نشده‌اند، در حال حاضر نگاه به فرای مرزهای ایران دارد. این سرویس فارغ از پشتیبانی از همه سفرهای داخلی، برخی گزینه‌های سفر خارجی را نیز به کاربرانش ارائه می‌کند و به نظر می‌رسد این بخش به زودی بیش از گذشته توسعه یابد. بی‌تردید چنین امکانی در صورت تحقق، بازارگاه را یک سر و گردن از تمام رقبای فعلی‌اش بالاتر خواهد برد و آن را به بهترین سرویس اجاره وسیله نقلیه در ایران بدل می کند.

    سامانه بازارگاه کاملترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید به صورت 24 ساعته با تیم پشتیبانی بازارگاه در ارتباط بوده و سوالات خود را در رابطه با خرید از وب سایت یا اپ بازارگاه مطرح نمایید.