برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف بازارگاه
دسته: داستان های بازارگاه 02 خرداد 1401

نحوه استفاده از کد تخفیف بازارگاه

مسافران عزیز با دریافت کد تخفیف بازارگاه از صفحه ی اینستاگرام بازارگاه می توانید از تخفیف خرید بلیط بهره مند شوید و بلیط اتوبوس خود را ارزان تر بخرید. با استفاده از این کد5% تخفیف خرید بلیط به شما تعلق می گیرد.

چگونه کد تخفیف بازارگاه را دریافت کنم؟

کد تخفیف بازارگاه به صورت روزانه در استوری های اینستاگرام بازارگاه معرفی می شود و در هایلایت تخفیف قابل دسترسی است. شما می توانید با دنبال کردن اینستا بازارگاه هر روز از این کد مطلع شوید و با وارد کردن این کد از تخفیف خرید بلیط اتوبوس برخوردار شوید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار از بازارگاه
برای خرید بلیط کافیست مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را انتخاب کنید و سپس گزینه جست‌وجو را انتخاب کنید.
بعد از چند ثانیه، فهرست کاملی از سرویس‌های موجود نمایش داده می شود که امکان فیلتربندی و یا مقایسه سرویس‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهد. شما با معیارهایی چون ساعت حرکت یا نوع اتوبوس می‌توانید نسبت به رفع نیاز خود اقدام کنید.
برای خرید بلیط تخفیف دار کافیست سرویس هایی را انتخاب کنید که آیکن هدیه سبز رنگ در کنار آنها قرار دارد.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

پس از انتخاب سرویس، صندلی دلخواه خود را انتخاب کرده و اطلاعات مسافر را وارد کنید. در مرحله تکمیل اطلاعات مسافر تیک کوپن تخفیف دارم را بزنید و در کادر مربوط به آن کد تخفیفی که در اینستاگرام بازارگاه ارائه شده است را وارد کنید به عنوان مثال bazargah را بنویسید و به مرحله بعد بروید.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

در ادامه درصد تخفیف بر روی مبلغ بلیط برای شما اعمال می شود و بهای بلیط را پرداخت می‌کنید.


لحظاتی بعد از ثبت خرید و ارائه بلیط، پیامکی نیز حاوی مشخصات بلیط به شماره‌ای که وارد کرده اید ارسال می‌شود. کد پیگیری بلیط، هم در پیامک ارائه می‌شود تا برای پیگیری‌های بعدی کار ساده‌ای داشته باشید.
همچنین نیازی به چاپ بلیط نیست. کافیست تنها 30 دقیقه قبل از ساعت حرکت اتوبوس به ترمینال و دفتر شرکت مسافربری مربوطه رجوع کنید و با ارائه شماره بلیط یا کد بلیط که در پیامک ارسال شده است، بلیط خود را کاملا تایپ شده و آماده از شرکت دریافت کنید. در بحث پشتیبانی از مشکلات احتمالی نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چراکه این سرویس چندین خط تلفن ثابت برای پاسخگویی به کاربران ارائه کرده است. اپراتورهای بازارگاه، سرعت عمل و دقت بالایی دارند و با برخوردی خوش در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را مرتفع خواهند کرد.

در ادامه تعدادی از سوالات متداول شما در هنگام استفاده از کد تخفیف پاسخ داده می شود:

کوپن تخفیف بازارگاه چیست؟
سامانه بازارگاه برای رضایت هر چه بیشتر شما مسافران عزیز تمامی بلیط های خود را با تخفیف ویژه به فروش می رساند. کوپن تخفیف بازارگاه در اینستاگرام بازارگاه معرفی می شود و شما می توانید از طریق هایلایت تخفیف به آن دسترسی داشته باشید.

چگونه بلیط تخفیف دار بخریم؟
شما همراه با کوپن تخفیف بازارگاه هزینه کمتری برای هر بلیط اتوبوس پرداخت می کنید و می توانید بیشتر سفر کنید.

چکونه می توان از کوپن تخفیف بازارگاه استفاده کرد؟
برای استفاده از این کوپن در مراحل خرید بلیط اتوبوس هنگام وارد کردن اطلاعات مسافر تیک مربوط به کوپن تخفیف دارم را بزنید و کد تخفیف مربوطه را در کادر مربوطه تایپ کنید. به این ترتیب شما می توانید بلیط اتوبوس تان را با مبلغ کمتری بخرید.

چگونه فقط اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در بازارگاه جستجو کنم؟
شما می توانید نتیجه جستجو خود را بر اساس نام شرکت مسافربری، قیمت، ترمینال، ساعت حرکت سرویس ها و کوپن تخفیف فیلتر کنید . برای مشاهده اتوبوس های دارای کوپن تخفیف تیک مربوط به اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلتر ها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده شود.