برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

بازارگاه دو ساله شد.
دسته: داستان های بازارگاه 26 شهریور 1399

بازارگاه دو ساله شد.

سامانه بازارگاه جامع ترین مرجع خرید بلیط اتوبوس، هواپیما، رزرو اتوبوس دربستی و ارسال بار به صورت اینترنتی، به مناسبت دومین سالگرد تاسیس خود، تخفیف ویژه خرید بلیط اتوبوس به مسافران هدیه می دهد. مسافران عزیز می توانید بلیط سفر خود را در سایت بازارگاه ارزان تر بخرید.

سامانه بازارگاه کاملترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می گذارد. 

خرید بلیط اتوبوس
شما مسافران عزیز، توسط اين سامانه به راحتی می توانید بليط اتوبوس خود را از هر شهری به هر مقصدی به صورت اینترنتی بخرید. 
بليط های ارائه شده در بازارگاه با مناسب ترین قیمت ارائه می شوند و بهترین کیفیت اتوبوس ها در نظر گرفته شده است. همچنين امکان پيگيری بليط های خريداری شده و استرداد آنها نيز برای شما به آسانی فراهم است.
سایت بازارگاه تخفیفات متنوعی به کاربران خود ارائه می دهد و شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می نماید.

به مناسبت تولد بازارگاه بیشتر از قبل از بازارگاه تخفیف بگیرید:
بازارگاه به مناسبت دومین سالگرد تاسیس خود به مسافران عزیز تخفیف خرید بلیط اتوبوس هدیه می دهد. این تخفیف به تمامی مسافرانی که در بازه زمانی اول تا 7 مهرماه از سایت بازارگاه خرید می کنند تعلق خواهد گرفت. برای استفاده از این کد تخفیف کافیست مراحل خرید را مانند سابق طی نمایید و در کادر کد تخفیف کلمه hbd2 را وارد نمایید. پس از آن 5% تخفیف بر روی خرید شما اعمال خواهد شد و شما می توانید بلیط خود را ارزان تر از قبل خرید نمایید.

این کد تخفیف منقضی شده است.

مراحل خرید بلیط با استفاده از کوپن تخفیف از سایت بازارگاه

ابتدا در باکس جستجو مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد می کنید.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

لیستی از نتایج جستجو برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید در بین نتایج بر اساس زمان حرکت و نوع اتوبوس سرویس اتوبوسی دلخواه خود را انتخاب کنید. برای مشاهده اتوبوس های دارای کوپن تخفیف کافیست بر روی گزینه فیلتر در پایین صفحه کلیک کنید تا لیست فیلتر ها برای شما نمایش داده شود و تیک مربوط به اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلتر ها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده شود. دقت داشته باشید که تنها سرویس هایی که در کنار آنها ‌ آیکن کادو سبز رنگ ‌ قرار دارد دارای کوپن تخفیف هستند.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

پس از انتخاب سرویس، صندلی دلخواه خود را انتخاب کرده و اطلاعات مسافر را وارد کنید. در مرحله تکمیل اطلاعات مسافر تیک کوپن تخفیف دارم را بزنید و در کادر مربوط به آن عبارت hbd2 را بنویسید و به مرحله بعد بروید.

در ادامه 5% تخفیف بر روی مبلغ بلیط برای شما اعمال می شود و بهای بلیط را پرداخت می‌کنید.

خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار



خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار

رزرو اتوبوس دربستی
رزرو اتوبوس دربستی برای اولین بار در ایران توسط سامانه بازارگاه ارائه شده است. شما می توانید به راحتی برای سفرهای خانوادگی و گروهی درخواست وسیله نقلیه ی دربستی نمایید. ما به تمام شرکت های مسافربری معتبر درخواست شما را نمایش می دهیم و آنها در محیطی رقابتی امکانات و قیمت هایشان را به شما اعلام می کنند و در نهایت، این شما هستید که بهترین پیشنهاد را انتخاب می کنید. بازارگاه از زمان رفت تا زمان برگشت با شما همراه است تا از کیفیت خدمات دریافتی اطمینان حاصل نماید.

ارسال بار
ارسال سریع بار به صورت اینترنتی ، خدمتی نوین برای کاربران است. اگر تاکنون برای ارسال بار، پاکت و یا بسته ای به انبارهای باربری مراجعه می کردید، باید به شما این مژده را بدهیم که ازین پس این قابلیت به صورت اینترنتی در سامانه بازارگاه فعال شده است. فقط کافی است ثبت سفارش کنید تا مرسوله شما از درب محل زندگی یا محل کارتان دریافت شود و در کمترین زمان ممکن برای گیرنده مورد نظرتان ارسال گردد.

اگر در طی روند کار در سایت بازارگاه سوالی داشتید می توانید در هر زمان از شبانه روز با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و راهنمایی شوید.