برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

حضور بازارگاه در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

شرکت وایا داده پرداز ویانا با سابقه درخشان و موفق و با حضور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات تخصصی و اتوماسیون‌های داخلی به تعاونی‌های حاضر در نمایشگاه، توانست در راستای گسترش دولت الکترونیک فازهای استارتاپی مجموعه را به مراجعه کنندگان توضیح و روش استفاده از آنها را آموزش دهد.

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از 28 آذرماه 1400 با حضور وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، رستم قاسمی آغاز شد.

در نمایشگاه حمل و نقل امسال بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مرتبط با حمل و نقل حضور دارند. محل پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ، مصلای امام خمینی تهران است که در سالیان اخیر به مرکز اصلی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف بدل شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر از پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با ما باشید.

پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

برگزاری نشست‌های خبری و نشست‌هایی در حوزه‌های گوناگون حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی شماری از برنامه‌های پیش‌بینی شده بود که با هدف تشریح قابلیت‌ها و اهداف پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ‌برگزار شد.

در نمایشگاه حمل و نقل تهران بیش از 223 شرکت دولتی و خصوصی (شامل 90 درصد شرکت‌های خصوصی و 10 درصد  شرکت‌های دولتی)، 40 استارتاپ و 22 شرکت دانش‌بنیان حضور داشتند. همچنین چند غرفه به شرکت‌هایی از کشورهای خارجی از جمله ژاپن، چین، فرانسه، روسیه، سوئد و غیره اختصاص یافته بود.

از اهداف برگزاری نمایشگاه حمل و نقل باید به امکان ایجاد فرصت‌های مناسب جهت معرفی فناوری‌ها، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور، آشنایی عمیق‌تر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه حمل و نقل و لجستیک، معرفی آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و امکانات در حوزه صنعت حمل و نقل، بررسی بستر‌ها و زمینه‌های موجود برای ارتقای صنعت حمل و نقل در کشور،‌ بررسی وضعیت کیفی محصولات حمل و نقل کشور، بررسی وضعیت راه‌ها، راهداری و راه‌سازی و انطباق و مقایسه آن با نمونه‌های استاندارد بین‌المللی اشاره کرد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

تشریح اهداف توسعه و بهبود صنعت حمل و نقل، بهبود فضای کسب و کار و توسعه مشاغل مولد در صنعت حمل و نقل، شناخت کاستی‌ها، نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت حمل و نقل، حمایت و پشتیبانی از فناوری‌ها،‌ نوآوری‌ها و کارآفرینی‌های جدید در حوزه حمل و نقل،‌ تثبیت و تامین فضایی ایمن و مطمئن برای فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی، تقویت غرور ملی و اقتصاد مقاومتی در حوزه حمل و نقل و جذب فرهیختگان  و نخبگان بومی برای توسعه و بومی‌سازی صنعت حمل و نقل کشور، بررسی و استفاده از دستاوردهای پژوهشی محققان و پژوهشگران در شاخه‌های مختلف حمل و نقل کشور و ارتقای امکانات و قابلیت‌های حمل و نقل هوشمند در کشور و توسعه زیرساخت‌ها،‌ نوسازی ناوگان‌ها و توسعه حمل و نقل کارآمد از دیگر موضوعاتی بود که در این نمایشگاه به آنها پرداخته شد.

از دیگر برنامه‌های جانبی پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که در روزهای 28 تا 30 آذر در محل نمایشگاه تهران برگزار شد، باید به رونمایی از شماری از تولیدات بومی کشور از جمله کامیون باری تک محور و اتوبوس شهری با برند ایرانی دیا اشاره کرد.

همچنین در جریان نمایشگاه تهران شاهد برگزاری کنفرانس راه ابریشم نو و خاورمیانه با حضور اساتید و مدیران حوزه حمل و نقل کشور، برگزاری استارتاپ‌ ویکند حمل و نقل با حضور 454 تیم استارتاپی بودیم. در ارتباط با این موضوعات همچنین کارگاه‌های آموزشی مرتبطی نیز برگزار شد.

در این نمایشگاه شماری از دستاوردها و محصولات بومی صنعت حمل و نقل، از جمله خانه استارتاپی حمل و نقل کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی و جدیدترین دستاوردها و امکانات نوین صنعت حمل و نقل توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی رونمایی شد. امضای تفاهمنامه‌های متعدد خصوصی و دولتی نیز بخش دیگری از برنامه‌های پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته بود.

از ویژگی‌های این نمایشگاه باید به حضور بسیای از شرکت‌های دولتی و خصوصی، شماری از استارتاپ‌های حمل و نقل کشور از جمله شرکت وایا داده پرداز ویانا و بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی در فضایی به متراژ 41 هزار متر مربع اشاره کرد.

دستاورهای حضور شرکت وایاداده پرداز ویانا در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته 28-30 آذر در تهران نمایشگاه مصلی

شرکت وایا داده پرداز ویانا از مهم‌ترین فعالان صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور است که به طور تخصصی در زمینه حمل و نقل زمینی و ارسال بار فعال است.

این شرکت تاکنون دو برند شناخته‌شده، مطرح و موفق پایانه‌ها و بازارگاه را در حوزه حمل و نقل راه‌اندازی کرده است. تیم بازارگاه در نمایشگاه حمل و نقل تهران در سال جاری حضور فعالی داشت. با کلیک روی تیزر حضور بازارگاه در نمایشگاه تهران می‌توانید ویدیوی مربوط را ببینید.

پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

شرکت وایا داده پرداز ویانا با این سابقه درخشان و موفق و با حضور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات تخصصی و اتوماسیون‌های داخلی به تعاونی‌های حاضر در نمایشگاه، توانست در راستای گسترش دولت الکترونیک فازهای استارتاپی مجموعه که هم اینک در دسترس عموم مردم است (سواری دربستی، ارسال بار درب به درب) را به مراجعه کنندگان توضیح و روش استفاده از آنها را آموزش دهد.

خانم مریم کهزاد، مدیرعامل شرکت، بازدید مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در غرفه ی این شرکت و استقبال و حمایت از کارهای نوآورانه و استارتاپی را دلگرمی بزرگی دانست و معتقد است حفره های زیادی به لحاظ فناوری اطلاعات در حوزه ی حمل و نقل وجود دارد که امید است بتوانیم به تک تک آنها بپردازیم و امکاناتی که امروز همچنان به سبک سنتی در دسترسی مردم است را به صورت کاملا الکترونیکی ارائه دهیم.