برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

با اپلیکیشن  بازارگاه بیشتر آشنا شوید.
دسته: سواری دربستی 16 بهمن 1400

با اپلیکیشن بازارگاه بیشتر آشنا شوید.

اپلیکیشن بازارگاه در حوزه سفرهای بین شهری، عملکردی بسیار تخصصی دارد و به همین دلیل، به محبوب‌ترین اپلیکیشن این روزها در زمینه سفرهای بین شهری تبدیل شده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، هرچه خدمات آنلاین بیشتر شوند و نیاز به حضور در محل نداشته باشند، بدون شک هم از نظر جلوگیری از شیوع بیماری و هم از نظر رفاه مشتریان، بسیار کاربردی و مناسب است. اپلیکیشن بازارگاه تمامی نیاز شما برای سفر را پوشش می دهد. این اپلیکشن دارای 4 بخش مختلف است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

1- خرید بلیط اتوبوس: این بدیهی‌ترین گزینه و امکاناتی است که اپلیکیشن بازارگاه به عنوان یک اپلیکیشن تخصصی تهیه بلیط در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تفاوت بازارگاه با دیگر سرویس‌های مشابه، در امکان تهیه بلیط با حداقل قیمت ممکن، ارائه باکیفیت‌ترین اتوبوس‌های موجود و اطلاع از ظرفیت اتوبوس‌ها به طور آنلاین است. به علاوه امکان پیگیری بلیط و استرداد آنلاین آن به ساده‌ترین شکل ممکن نیز ارائه شده است. همه این‌ ویژگی‌ها، بازارگاه را به سرویسی متمایز تبدیل کرده و باعث شده است بسیاری آن را بهترین اپلیکیشن تاکسی بین شهری بدانند.

2- اجاره کامل اتوبوس: در بخش دیگری از اپلیکیشن بازارگاه با گزینه جذابی مواجه هستیم. امکان رزرو و اجاره یک اتوبوس کامل به صورت دربستی. در این حالت با ثبت درخواست در قسمت مربوط به شرکت‌های مسافربری مختلف، شما امکان اجاره اتوبوس را دارید. موردی که برای سفرهای گروهی بسیار جذاب است.

3- ارسال بار با اتوبوس: ارسال و جابجایی بار توسط اتوبوس هم بخش جذاب و دیگری از قابلیت‌هایی است که این سرویس جامع در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قابلیت شما امکان این را دارید که از محل زندگی خود یا محل کار، ثبت سفارش کنید و با خیال راحت، منتظر رسیدن بسته باشید. تلاش بازارگاه بر این است که بسته شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

4- تاکسی بین شهری: این بخش جذاب‌ترین بخش این اپلیکیشن است. بخش تاکسی بین شهری اپلیکیشن بازارگاه به اجاره تاکسی دربستی برای سفرهای بین شهری اختصاص یافته است. شما برای داشتن سفری امن، راحت و اختصاصی می‌توانید از طریق این سرویس، تاکسی دربستی کرایه کنید. از مزیت‌های این سرویس ارائه مشخصات فنی و همچنین نمایش مدت زمان سفر، طول مسیر و همچنین نمایش مسیری است که راننده، شما را به شهر مقصد می‌رساند.

برای استفاده از خدمات بازارگاه کافی‌ست روی لینک دانلود اپلیکیشن بازارگاه کلیک کنید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن بازارگاه

این اپلیکیشن دارای مزایای مختلفی از جمله طراحی ساده است. اپلیکیشن بازارگاه برعکس بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، بسیار کاربرپسند طراحی شده است و هرکس می‌تواند بدون هیچ مشکلی از خدمات مختلف آن استفاده کند. همچنین بازارگاه با تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های مسافربری فعال و معتبر قرارداد دارد، بنابراین شما امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها را خواهید داشت. مزیت بعدی این اپلیکیشن، قیمت مناسب است؛ به‌خاطر حضور شرکت‌های مختلف در این اپلیکیشن، خود به خود بین شرکت‌ها رقابت شکل می‌گیرد و شما امکان انتخاب باکیفیت‌ترین و پایین‌ترین قیمت را خواهید داشت. 

خدمات پس از فروش، مهم‌ترین مزیت اپلیکیشن بازارگاه

برای هر سایتی که به کسب و کار آنلاین مشغول است، داشتن خدمات پس از فروش خوب از مهم‌ترین ویژگی‌ها و ملزومات به حساب می‌آید. ارتباط بین مشتری و سایت فروشنده در حوزه صنعت حمل و نقل، باید از لحظه خرید تا پایان سفر وجود داشته باشد؛ به همین دلیل، خدمات پس از فروش نیز باید گسترده‌تر و بهتر باشد. سایت و اپلیکیشن بازارگاه به عنوان بهترین اپلیکیشن تاکسی بین شهری، این موضوع را به خوبی رعایت کرده و دارای بخش خدمات پس از فروش 24 ساعته است. در این بخش شما می‌توانید بلیط خود را مشاهده کنید و از تاریخچه سفر‌های خود مطلع شوید. اما ویژگی مهم‌تر این است که در این بخش می‌توانید در صورت وجود هرگونه مشکل در بلیط، به راحتی بلیط خود را استعلام کرده و مشکل آن را برطرف کنید و یا در صورت لزوم بلیط را کنسل و مبلغ خود را دریافت کنید.

پوشش دهی سفرهای بین شهری در اپلیکیشن بازارگاه

سایت بازارگاه به تازگی بخش فروش بلیط تاکسی بین شهری خود را افتتاح کرده است. با این‌حال، در همین مدت کوتاه به یکی از مهم‌ترین و مشهورترین اپلیکیشن‌های تاکسی بین شهری تبدیل شده است. اصلی‌ترین علت این مسئله، پوشش‌دهی مناسب این سایت است. شما از طریق سایت بازارگاه به راحتی می‌توانید از هر نقطه از میهن عزیزمان ماشین دربستی به نقاط مختلف کشور سفارش دهید. با وجود این امکان، دیگر نگران سفر به نقاط دور افتاده‌تر نخواهید بود و می‌توانید با خیالی آسوده به هرکجا که می‌خواهید سفر کنید.

تیم بازارگاه؛ اهداف و تعهدها

تیم بازارگاه با نیروی جوان و انرژی فراوانی که دارد، هدف خود را ارائه هرچه بیشتر و بهتر سرویس‌های حمل و نقل آنلاین تعریف کرده‌ است. بازارگاه  بخاطر حجم بالای سفر در کشور و همچنین پهناور بودن ایران تلاش می‌کند به گسترش هرچه بیشتر سیستم حمل و نقل کشور کمک کند. این گروه در راستای رسیدن به این هدف، همواره تلاش کرده است بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس‌ها را به مسافران محترم ارائه دهد تا سیستم حمل و نقل کشور به یک ثبات و یک نظم سیستماتیک دست پیدا کند.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته‌ایی داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.