برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

در ایام کرونا با سواری دربستی سفر کنیم.
دسته: سواری دربستی 18 دی 1399

در ایام کرونا با سواری دربستی سفر کنیم.

اگر در ایام شیوع ویروس کرونا سفر ضروری در پیش دارید و از سفر با وسایل نقلیه عمومی نگران هستید. بهترین گزینه برای سفر سواری دربستی است.

امروزه به دلیل وجود ویروس کرونا سفر بسیار محدود شده است و جز در موارد ضروری بهتر است سفر نکنیم. با این حال بسیاری از افراد ملزم به سفر های ضروری هستند. 
با وجود تمهیدات فراوان سازمان حمل و نقل مبنی بر رعایت پروتکل ها در وسایل حمل و نقل عمومی و چک کردن مسافران مبتلا باز هم بسیاری از افراد از سفر نگران هستند. این دسته افراد میتوانند از سواری دربستی برای سفر استفاده کنند. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که سفر ضروری در پیش دارید و در عین حال از سفر با اتوبوس، هواپیما و قطار نگران هستید، رزرو تاکسی بین شهری بهترین گزینه برای شماست. با رزرو سواری دربستی در ساعت مورد نظر شما، راننده به محل مبدا می آید و شما را تا مقصد مورد نظرتان می رساند. در سواری که شما به صورت رفت و برگشت دربست کرده اید 5 ساعت توقف رایگان به شما هدیه داده می شود. اگر قصد توقف بیشتر در مسیر را داشته باشید مابقی، طبق تعرفه برای شما محاسبه می شود.

مزایای سفر با تاکسی بین شهری چیست؟
در شرایط کرونایی حال حاضر عمده مزیت سفر با سواری بین شهری ایمن بودن سفر است. اینکه شما در تاکسی تنها هستید و استرس ماندن در فضای سربسته با تعداد بسیاری مسافر را ندارید. علاوه بر آن هنگامی که با سواری دربستی به سفر می روید سریعتر به مقصد می رسید به این دلیل که سواری بر اساس میل شما در مسیر می ایستد و توقف در مسیر کمتر است. می توان گفت راحتی و آسایش در سفر با خودروی سواری بیشتر است.

چگونه سواری بین شهری می توانیم رزرو کنیم؟
رزرو سواری بین شهری بسیار ساده است و مراحل شبیه روال خرید بلیط اتوبوس است. پرداخت بهای بلیط نیز به صورت اینترنتی توسط کارت های بانکی عضو شتاب انجام می شود. در سفر با تاکسی بین شهری در صورت تمایل می توانید ساعت استارت سفر خود را با راننده هماهنگ کنید.