برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

سواری دربست با راننده از تهران و اصفهان به سراسر کشور
دسته: سواری دربستی 23 فروردین 1400

سواری دربست با راننده از تهران و اصفهان به سراسر کشور

در سامانه بازارگاه شما به راحتی می توانید برای خود و حداکثر 3 همراهتان خودروی بین شهری رزرو کنید و با خودرو و رانندۀ شخصی و با ریسک کمتری به سفر بروید. خودروهای موجود در سامانه بازارگاه خودروهای به روز مانند تویوتا کمری و هیوندا می باشند.

در ایام کرونا سفر کردن بسیار خطرناک است خصوصا با وسایل حمل و نقل عمومی، چرا که به سبب شلوغی جمعیت و قرار گرفتن در بین افراد، احتمال سرایت ویروس وجود دارد. به همین دلیل تمایل به سفر با تاکسی بین شهری بیشتر است.

چطور می توانم برای سفر خود، خودروی سواری دربست کنم؟

رزرو آنلاین سواری دربست بسیار ساده است. تنها کافیست تب سواری را انتخاب کنید. در صفحه سواری می توانید با وارد کردن مبدا و مقصد لیست سواری های موجود را مشاهده و خودروی مورد نظرتان را دربست کنید.

سفر با سواری دربستی چه مزایایی دارد؟

از جمله مزایای تاکسی های بین شهری، می توان به امکان سفر به صورت رفت و برگشت با 5 ساعت توقف رایگان، عدم توقف های متعدد در بین راه، سفری ایمن و اختصاصی، تخفیف رزرو اینترنتی اشاره کرد.

امکان دربست سواری بین شهری

 

برای چه مسیر هایی می توانم سواری بین شهری رزرو کنم؟

در حال حاضر شما می توانید برای مسیرهای اصفهان به تهران و یا بالعکس تهران به اصفهان خودروی سواری رزرو کنید. سایر مسیر ها به زودی به سایت بازارگاه اضافه خواهد شد.

آیا از طریق اپلیکیشن بازارگاه هم می توانم بلیط سواری بخرم؟

بله، خوشبختانه امکان خرید بلیط سواری بین شهری هم در اپلیکیشن و هم در سایت بازارگاه فراهم است. کافیست اپلیکیشن بازارگاه را دانلود و نصب کنید و خودروی سواری مورد نظرتان را بگیرید.

هزینه اجاره سواری بین شهری چقدر است؟

قیمت کرایه خودروی سواری از اصفهان به تهران بسته به نوع خودروی انتخابی تان متفاوت است. برای مثال سفر با خودروی دربست سمند در بهار 1400 بدون تخفیف 800 هزار تومان می شود. علاوه بر خودرو سمند شما می توانید با خودروی هیوندا سفر کنید که هزینه ی بیشتری دارد. دقت کنید که هزینه های اعلامی معادل دربست کردن کامل خودرو سواری است.

پشتیبانی سواری دربستی چطور است؟

در هر ساعت از شبانه روز شما می توانید سواری دربست کنید. بازارگاه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما می باشد.  در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09129090377 تماس بگیرید.