برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

سفر با خودروی شخصی ممنوع!
دسته: سواری دربستی 31 خرداد 1400

سفر با خودروی شخصی ممنوع!

شاید شما هم جز آن دسته آدمهایی هستید که خیلی تمایلی به سفر با اتوبوس را ندارید دیگر نیازی به نگرانی نیست، ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم. در سامانه بازارگاه می توانید سواری دربست کنید و بدون دردسر سفر کنید.

اگر شما هم معمولا سفر با خودروی شخصی را ترجیح می دهید سفر با سواری دربستی بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید برای داشتن سفری راحت تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست کنید. تاکسی های بین شهری به صورت رفت یا رفت و برگشت از درب منزل، شما را سوار خواهند کرد. در صورتی که سفر شما به صورت رفت و برگشت باشد می توانید از 5 ساعت توقف رایگان بهره مند شوید. با سفر با تاکسی های بین شهری شما مجبور نیستید ساعت ها رانندگی کنید و خسته شوید. پس از رزرو سواری دربستی در سایت بازارگاه این امکان برای شما وجود دارد تا به صورت تلفنی با راننده خودرو در خصوص زمان رسیدن به مبدا خود هماهنگ شوید.

مزایای تاکسی بین شهری

سفر با تاکسی دربستی مزایای بسیاری دارد از جمله این مزایا، می توان به دربست کردن خودروی سواری، امکان سفر به صورت رفت و برگشت با 5 ساعت توقف رایگان، عدم توقف های متعدد در بین راه، سفری ایمن و اختصاصی، تخفیف رزرو اینترنتی و ... اشاره کرد. همچنین با رزرو سواری بین شهری، می توانید سریعتر و ایمن تر به مقصد مورد نظرتان برسید. در تاکسی سواری دربست شده فقط خودتان و همراهانتان هستید و امنیت و آرامش بیشتری دارید.

هزینه سفر با سواری دربستی
شما با اجاره یک سواری یا تاکسی بین شهری دربستی و پرداخت هزینه مربوط به آن می توانید با 3 همراه دیگر سفر کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. برای دربست سواری تنها کافیست کارت بانکی عضو شتاب و کد ملی معتبر داشته باشید.

رزرو سواری دربستی توسط اپلیکیشن بازارگاه
مسافران عزیز شما میتوانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بازارگاه بر روی گوشی تلفن خود در هر مکان و زمانی از طریق اپلیکیشن بازارگاه خودرو سواری کرایه کنید.

رزرو سواری دربستی

با توجه به خطرناک بودن سفر در ایام کرونا با وسایل نقلیه عمومی بهترین گزینه برای شما سفر با سواری دربست است. به این طریق می توانید از قرار گرفتن در محیط های شلوغ جلوگیری کنید و در سلامت و آرامش کامل به مقصد برسید.