برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

خرید بلیط اتوبوس از شیراز به چابهار
دسته: سفر مطالعه 21 خرداد 1403

خرید بلیط اتوبوس از شیراز به چابهار

مسافران شیرازی اگر می‌خواهند با کمترین هزینه از زیبای‌های شگفت انگیز شهر چابهار دیدن کنند با خرید بلیط اتوبوس از سایت بازارگاه آماده سفر به سوی این شهر توریستی خواهند شد.

این بار قرار است با یکدیگر از شیراز به چابهار سفر کنیم و با نحوه خرید بلیط اتوبوس از سایت بازارگاه جهت سفر به این شهر بیشتر آشنا شویم. سامانه بازارگاه برای رفاه و آسایش مسافران با ارائه سرویس‌های مختلف همواره تلاش کرده که شما بتوانید خرید بلیط اتوبوس خود را با صرف کمترین زمان و بدون مراجعه حضوری انجام دهید. در ادامه با همراهی ما در این مقاله اطلاعات بیشتری در سفر از شیراز به چابهار کسب خواهید کرد.

نحوه خرید بلیط اتوبوس

1- سایت بازارگاه را در گوگل جستجو نمایید.
2- مبدا شیراز، مقصد چابهار و تاریخ حرکت را مشخص کنید.
3- پس از جستجو، سرویس دلخواه را انتخاب نمایید و به تکمیل اطلاعات بپردازید.
4- سپس در قسمت پیش فاکتور با کلیک بر روی گزینه پرداخت به درگاه بانکی اینترنتی وارد شوید.
5- در نهایت با ثبت مشخصات کارت بانکی، خرید بلیط اتوبوس از شیراز به چابهار را انجام دهید.

چگونه پس از خرید بلیط اتوبوس آن را ابطال کنیم؟
پس از خرید بلیط اتوبوس درصورت کنسلی سفر جهت استرداد آن بایستی در قسمت منوی سایت بازارگاه گزینه ابطال را انتخاب کنید. در مرحله بعد به وسیله کد ملی و شماره تماسی که با آن به خرید پرداختید تصویر بلیط را مشاهده می کنید. در آخر با کلیک بر روی کادر قرمز رنگ ابطال، بلیط خود را استرداد می‌کنید. دقت نمایید تا حداقل زمان مجاز ابطال می توانید برای کنسلی بلیط اقدام نمایید. گفتنی است؛ وجه بلیط ابطالی طی 72 ساعت به حساب شما بازمیگردد(در صورت عدم بازگشت وجه به دلیل بروز اختلال، تعطیلی و ... حداکثر طی 7 روز کاری وجه به حساب شما واریز خواهد شد).

بلیط-اتوبوس-شیراز-به-چابهار

روش دسترسی به ترمینال کاراندیش

مسافران پس از اینکه خرید بلیط اتوبوس شیراز به چابهار را در سایت پایانه‌ها به اتمام رسانند جهت استفاده از سرویس خود بایستی به ترمینال کار اندیش شیراز مراجعه کنند. برای دسترسی به ترمینال کار اندیش وسایل حمل و نقل مختلفی مانند تاکسی، اتوبوس و مترو وجود دارد. 
اگرچه عجله داشته و بار زیادی با خود همراه دارید؛ تاکسی‌های خطی و اینترنتی یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به پایانه می‌باشد. از دیگر راه‌های رفتن به پایانه کار اندیش اتوبوس‌های داخل شهری شیراز است. به عبارتی در صورت داشتن زمان کافی و بار سبک می‌تواند گزینه خوبی باشد. در شیراز همچنین خطوط مترو در یک سری مسیرها راه‌اندازی شده است؛ اما متأسفانه نزدیک‌ترین ایستگاه آن برای رفتن به ترمینال کار اندیش شیراز حدود ۱۰ دقیقه‌ای تا پایانه پیاده‌روی دارد.

معرفی ترمینال کاراندیش جهت خرید بلیط اتوبوس 

در سال ۱۳۶۶ یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های شرق شیراز به نام شهید کار اندیش تأسیس شد. در این ترمینال شرکت‌های مسافربری معتبر ایران پیما، گیتی پیما، آریا سفر آسیا، رویال سفر، پیک معتمد، عدل، لوان نور، تک سفر ایرانیان، گیتی نورد، همسفر چابکسواران، پاسارگاد آسیا سفر، سیر و سفر، راه‌پیمای پارسیان در حال فعالیت هستند. از پایانه کار اندیش به اکثر شهرهای کشور سرویس‌های بسیاری حرکت می‌کنند به همین خاطر روزانه هزاران مسافر در آن به خرید بلیط اتوبوس می‌پردازد. 
در ترمینال کار اندیش تجهیزات بسیاری مانند کافی شاپ، سوغات، فروشگاه، آرایشگاه، نمازخانه، سوپرمارکت، استراحتگاه، سالن‌های انتظار، انبار امانات، رستوران و فضای سبز برای رفاه و آسایش مسافرانی که از این ترمینال به خرید بلیط اتوبوس می‌پردازند آماده شده است. در روز موعود سفر با به همراه داشتن بلیط اتوبوس خود بایستی به ترمینال کار اندیش واقع شده در خیابان ساحلی شرقی، بلوار کار اندیش مراجعه کنید. 

شیوه چاپ و استعلام پس از خرید بلیط اتوبوس

پس از ورود به سایت بازارگاه در کادر بالای صفحه اصلی سایت ابتدا گزینه استعلام و سپس پیگیری بلیط اتوبوس را انتخاب کنید. در این بخش با دو قسمت روبه رو می شوید. به عبارتی در کنار استعلام به وسیله کد ملی و شماره تماس ثبت شده در هنگام خرید بلیط، امکان استعلام با شناسه خرید به شما داده می شود. در نهایت با ثبت اطلاعات، تصویر بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد.

مدت زمان اتوبوس شیراز به چابهار

با خرید بلیط اتوبوس شیراز به چابهار از سایت بازارگاه اگر چه گزینه ارزانی را برای سفرتان انتخاب کردید؛ اما شما حدود ۱۲۲۵ کیلومتر مسیری را پیش رو دارید که باید طی کنید. به طور تقریبی ۱۳ ساعتی در سفر هستید تا به چابهار برسید. البته درست است مدت زمان طولانی پیشرو دارید؛ اما زیبایی‌های بین راه خستگی را از تنتان بیرون می‌آورد.
همانطور که می‌دانید شهر شیراز مکان‌های دیدنی زیبایی را در خود دارد. اما در هر قسمت کشور جاذبه‌های گردشگری شگفت انگیزی جای گرفته است. با خرید بلیط اتوبوس شیراز به چابهار وارد یکی از جاهای تفریحی کم‌نظیر و کمتر شناخته شده‌ای خواهید شد. این شهر با داشتن جاذبه‌های زیبای مانند تالاب صورتی، خلیج چابهار، تالاب لیپار، کوه‌های مینیاتوری، جزیره شیطان، ساحل شب تاب، رودخانه باوکلات و... محبوبیت زیادی در میان گردشگران پیدا کرده است.

مسیر حرکت از شیراز به چابهار 

سرویس‌های اتوبوس در طول مسیر حرکت از شیراز به چابهار از شهرهای سروستان، گنو، داراب، فسا، چه چکر، چهاربیدی، میناب، زهوکی عبور می‌کند‌. در این میان گذر از این شهرهای زیبا طولانی بودن مسیر را برای شما قابل تحمل خواهد کرد.

خرید-بلیط-اتوبوس-شیراز-به-چابهار

کلام آخر 
سایت بازارگاه همواره تلاش کرده است با ارائه بهترین روش‌های آنلاین جهت خرید بلیط اتوبوس در اقصی‌ نقاط کشور سفری بی‌دغدغه‌ در آسایش کامل برای مسافران بسازد. در اینجا به معرفی خرید بلیط اتوبوس شیراز به چابهار در بازارگاه پرداختیم و به هر آنچه که شما در این سفر بهتر است اطلاع داشته باشید صحبت کردیم.