برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه با اتوبوس از ترمینال کاوه به ترمینال زاینده رود برویم؟
دسته: سفر مطالعه 17 آبان 1402

چگونه با اتوبوس از ترمینال کاوه به ترمینال زاینده رود برویم؟

وجود ترمینال‌های مختلف در سطح شهرهای بزرگ، دسترسی مسافران برای نقل مکان در هر کجای کشور آسان‌تر می‌کند. در ادامه مطلب به آشنایی شما با نحوه تردد، در بین دو ترمینال برون‌شهری اصفهان می‌پردازیم.

گستردگی شهر اصفهان و وجود جمعیت بسیار آن باعث ایجاد چندین ترمینال برون‌شهری برای جابه‌جایی افراد در این شهر شده است. در این میان، رفت آمد مسافران از ترمینال‌ها می‌تواند یکی از دغدغه‌های آن‌ها باشد. با همراهی ما در این مقاله، شناختی نسبت به نحوه گذر از ترمینال کاوه به ترمینال زاینده‌رود، به‌وسیله اتوبوس‌های داخل‌شهری اصفهان پیدا می‌کنید.

ترمینال کاوه یکی از پایانه‌های اصلی و بزرگ شهر می‌باشد که در شمال اصفهان با معماری خانه‌های گرمسیری به شکل گنبدی ساخته شده است. اکثر سفرهای این پایانه به شمال کشور ختم می‌شود. امکانات رفاهی و خدماتی موجود در آن جهت استفاده مسافران، وجود سالن‌های انتظار، هتل‌ها، حمام، نمازخانه، فروشگاه، پارک سلامت می‌باشد. روزانه مردمان بسیاری از این ترمینال استفاده می‌کنند. اما همان‌طور که گفته شد، تنها امکان سفر به یک سری از شهرهای کشور از پایانه کاوه وجود دارد. بنابراین اگر شما راهی سفر در بین شهرهای استان اصفهان یا چهارمحال بختیاری مانند شهرکرد، فولادشهر، لنجان، زاینده‌رود، فلاورجان، سامان و... هستید باید به ترمینال زاینده‌رود جنوب غرب اصفهان، واقع در پل وحید بلوار میرزا کوچک‌خان جنگلی مراجعه کنید. این ترمینال از نظر وسعت و تعداد شرکت‌های مسافربری موجود در آن بسیار محدودتر می‌باشد؛ اما به دلیل رفت آمد بسیار افراد به‌ویژه در بین شهرهای استان اصفهان، یکی از پرترددترین پایانه‌های این شهر شناخته شده است. مسافران ترمینال کاوه اگر باتوجه‌به مقصد خود، از طریق اتوبوس‌های داخل‌شهری اصفهان قصد رفتن به پایانه زاینده‌رود را دارند باید از ترمینال کاوه خارج شده و در ایستگاه اتوبوس بیرون از ترمینال کاوه بایستند و بعد از آن منتظر اتوبوسی که بر روی آن خط ۹۴ نوشته شده است باشند. سپس بعد از سوارشدن، در ایستگاهی که در بیرون پایانه زاینده‌رود قرار دارد از سرویس خود پیاده شوند. در نهایت مسافران پس از ورود خود به ترمینال، تعاونی موردنظرشان را پیدا کرده و بلیط اتوبوس خود را بخرید.

پایانه زاینده رود

 

نتیجه‌گیری

در این مقاله با نحوه حرکت از ترمینال کاوه به پایانه زاینده‌رود به‌وسیله واحدهای اتوبوس‌رانی اصفهان آشنا شدیم و به معرفی ترمینال زاینده‌رود و خطوط حرکت آن پرداختیم. شایان‌ذکر است، شما همچنین می‌توانید بلیت اتوبوس یا سواری دربستی خود را به‌صورت آنلاین و با صرف کمترین زمان از سایت بازارگاه خریداری فرمایید.