برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

لوکس ترین اتوبوس های جهان را بشناسید.
دسته: سفر مطالعه 19 تیر 1399

لوکس ترین اتوبوس های جهان را بشناسید.

شاید با شنیدن نام اتوبوس لوکس به یاد اتوبوس های VIP بیفتید. درست است اتوبوس های وی آی پی از جمله اتوبوس های لوکس در ایران هستند اما در سطح جهان اتوبوس های لاکچری بسیاری وجود دارد که سفر با آنها حتی از سفرهای گران قیمت هوایی نیز گران تر است.

اتوبوس های بسیاری در سطح جهان وجود دارد که امکانات و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. در ایران بیشتر اتوبوس های معمولی و وی آی پی موجود است که دارای قیمت های متفاوتی هستند. اتوبوس های VIP در گروه اتوبوس های لوکس محسوب می شود و بلیط اتوبوس VIP دارای قیمت بالاتری نسبت به بلیط سایر اتوبوس هاست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اتوبوس ها می توانید مقاله با انواع اتوبوس های مسافرتی آشنا شوید را مطالعه نمایید.

همیشه این تصور وجود دارد که اتوبوس وسیله ای ارزان قیمت برای  سفرهای بیرون شهری است و بلیط اتوبوس را می توان با قیمت کم خرید. بهتر است این تصور را از خود دور کنید چرا که اتوبوس هایی در سطح جهان وجود دارد که هزینه ی سفر با آنها از هزینه سفر با هواپیما نیز بیشتر است. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با دو مدل از لوکس ترین اتوبوس های دنیا آشنا کنیم.

اتوبوس Marchi Mobile EleMMent Palazzo

این اتوبوس دارای فضای داخلی دیدنی از جنس مرمر و چوب است و مورد توجه شیخ های عرب قرار دارد. اتوبوس Marchi Mobile EleMMent Palazzo شبیه کامیون های آئرودینامیک ساخته شده و دارای طراحی کاملا متفاوت از اتوبوس های معمول دارد. بیشتر شبیه اتوموبیل های موجود در فیلم های علمی تخیلی است. این اتوبوس جایگاه اول گرانترین و لوکس ترین اتوبوس های جهان را گرفته است. از جمله امکانات آن می توان به بالکن جمع شونده با صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن بر روی سقف، سیستم گرمایش از کف، فضا جهت نگه داشتن نوشیدنی ها به همراه یخ ساز، سرویس بهداشتی همراه با تمیزکننده اتوماتیک، اتاق خواب با تجهیزات کامل برای دو نفر و آشپزخانه اشاره کرد.

Marchi Mobile EleMMent Palazzo

Newmar King Aire

این اتوبوس بزرگترین و با شکوه ترین مدل تولیدی شرکت Newmar Corp که تولید کننده اتوبوس در آمریکاست می باشد. در این اتوبوس امکانات یک زندگی لوکس فراهم است. مانند اتاق نشیمن فوق لوکس با مبلمان کامل، آشپزخانه کامل با تجهیزات استیل، ماشین ظرفشویی، اتاق خواب مجزا، حمام و دستشویی مجزا پوشیده از کاشی‌های گران قیمت مجهز شده است. علاوه بر این دارای سیستم پیشگیری از تصادف و سیستم‌های صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت می باشد.

Newmar King Aire