برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

پیش فروش بلیط اتوبوس در نوروز 1400 ممنوع شد.
دسته: سفر مطالعه 27 اسفند 1399

پیش فروش بلیط اتوبوس در نوروز 1400 ممنوع شد.

هر ساله در ایام نوروز از دو تا سه هفته قبل از عید پیش فروش بلیط نوروزی در سامانۀ بازارگاه آغاز می شد و مسافران می توانستند بلیط اتوبوس خود را بدون دردسر به صورت اینترنتی از سایت bazargah.com بخرند.

دومین نوروز است که حال و هوای نوروزهای همیشگی را ندارد. ویروس کرونا این مهمان ناخوانده با آمدنش تمامی سفرهای نوروز 99 را کنسل کرد و سفرهای پر از استرسی را برایمان به ارمغان آورد. متاسفانه با گذشت یک سال از شیوع این ویروس همچنان درگیر آن هستیم و نوروز 1400 نیز مانند سال گذشته رنگ و بویی کاملا کرونایی دارد، اما این بار بدون غافل گیری به استقبال بهار می رویم.

سفر های اتوبوسی در نوروز 1400 چگونه است؟
صحبت های بسیاری در مورد چگونه برگزار شدن سفر ها در نوروز 1400 شده است. از خسته بودن مردم و نیاز آن ها به سفر تا به خطر افتادن سلامتی افراد با سفر و جابجا شدن ویروس طی سفر.
آنچه مسلم است این است که امسال نیز بایستی با هشتک در خانه بمانیم، در خانه بمانیم و سفر نرویم تا بتوانیم نقشی در سلامتی خود و هم وطنان خود داشته باشیم. اما در این بین افراد بسیاری نیز هستند که به سبب کار و یا دوری از خانواده هایشان مجبور به سفر و تحمل ریسک خطر هستند. برای کاهش ریسک ابتلا به ویروس در طی سفر برای این افراد اقداماتی انجام شده است.

چگونه در سفرهای اتوبوسی خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهیم؟
خوشبختانه اکثر افراد با پروتکل های بهداشتی آشنا هستند و این موارد را رعایت می کنند. در اتوبوس ها نیز تمهیدات بسیاری اندیشیده شده است که به سلامت بیشتر مسافران کمک می کند. یکی از موارد بسیار مهم برای در امان بودن از ویروس کرونا حفظ فاصله اجتماعی است. این موضوع در اتوبوس های مسافربری نیز رعایت میشود.
در نوروز 1400 اتوبوس ها با ظرفیت کمتر از قبل جابجا می شوند و در بین مسافران فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده است. شاید این سوال برایتان بوجود بیاید که افرادی از یک فامیل در این شرایط چه کنند؟ نگران نباشید شما هنگام خرید بلیط اتوبوس در سایت بازارگاه از لیست صندلی های موجود صندلی های خود را به تعداد مسافران با فاصله انتخاب می کنید ولی می توانید در داخل اتوبوس در کنار هم بنشینید.
مورد دیگر الزام به پوشیدن ماسک برای مسافران و رانندگان و مهماندار اتوبوس است. تمامی افراد موظف به رعایت این موارد هستند و چنانچه فردی این مورد را رعایت نکند باید به شرکت مسافربری مربوطه گزارش داده شود.

قیمت بلیط اتوبوس برای نوروز 1400 گران می شود!
هر ساله در ایام نوروز قیمت بلیط اتوبوس افزایش پیدا می کرد. امسال نیز مانند سال های پیشین بلیط اتوبوسی 20% افزایش می یابد. این در حالی است که تا چند روز پیش خبر از عدم افزایش قیمت ها زمزمه می شد. مسافران می توانند بلیط اتوبوس سفر های نوروزی خود را با قیمت جدید از سایت و یا اپلیکیشن بازارگاه بخرند.
سامانۀ بازارگاه همواره برای جلب رضایت و آسایش شما مسافران عزیز تلاش کرده است. چنانچه در طی مراحل خرید بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی ضروری خود به مشکلی برخوردید می توانید با نیروهای پشتیبانی بازارگاه تماس بگیرید.