برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

در 24 ساعت به کجا می توان سفر کرد؟
دسته: سفر مطالعه 16 بهمن 1398

در 24 ساعت به کجا می توان سفر کرد؟

خیلی مواقع پیش می آید که شما یک روز تعطیل هستید و می خواهید از این زمان اندک برای سفر استفاده کنید. شاید در ابتدا زمان کمی به نظر می آید ولی شما می توانید با برنامه ریزی از زمان خود بیشترین بهره را ببرید.

نیازی نیست که چندین روز تعطیل باشد و یا مرخصی بگیرید. شما می توانید در یک روز نیز به سفر بروید.  اما کجا؟ مقاصد بسیاری وجود دارد که شما می توانید در طی یک روز به آنجا سفر کنید. 

در ادامه همراه ما باشید تا برخی از این مکان ها را به شما معرفی کنیم. در این مطلب به معرفی جاهای دیدنی در شهر تهران می پردازیم که در یک روز می توانید از آن ها بازدید کنید.

روستای کردان
احتمالا تا الان اسم کردان به گوشتان خورده است. این روستا در 15 کیلومتری کرج قرار گرفته است و تفریحگاهی برای آخر هفته تهرانی هاست. روستای کردان از لطافت و طراوت بی مانندی برخوردار است. پر از باغ های آلبالو، زردآلو، گیلاس است و رودخانه زیبای کردان از آن می گذرد. روستای کردان دارای بناهای تاریخی نیز هست که یکی از آنها برج مقبره است. در این روستا ویلاهای بسیار زیبا و لوکسی ساخته شده است که بازدید کنندگان می توانند یک شب را در آنجا بگذرانند.

روستای کردان

دشت گرچال در روستای افجه
روستای افجه در 8 کیلومتری لواسان و دشت گرچال در بالای این روستا قرار گرفته است. بسیاری از قسمت های این باغ را باغ های گیلاس فراگرفته است انگار با رنگ قرمز نقاشی شده است. این منطقه با وجود سرمای زیادی که دارد برای سفرهای یک روزه زمستانی پیشنهاد مناسبی است. برای کوه نوردی نیز این منطقه برای علاقه مندان توصیه می شود. 

دشت هویج

دشت لار
دشت لار در دامنه های قله دماوند قرار گرفته است و با زیبایی های بی نظیر خود توجه گردشگران را به خود جلب می کند. زیبایی و جذابیت این دشت با گل های زرد و شقایق های بسیار و وجود چشمه های فراوان دو چندان می شود. همچنین گونه های جانوری بسیاری در این منطقه یافت می شود. 

دشت لار

تعداد دیدنی ها و جاذبه های گردشگری در نزدیکی شهر تهران بسیار زیاد است که در این مقاله به معرفی سه تا از آنها پرداختیم. بهتر است در اولین فرصت از این مناطق دیدنی بازدید کنید. علاوه بر تهرانی ها مردم ساید شهرها نیز می توانند برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنند و از این منطقه دیدنی بازدید کنند. مسافران عزیز می توانید بلیط اتوبوس خود را در سایت بازارگاه بخرید و بدون دردسر به این شهر سفر کنید و از مناطق زیبای اطراف آن دیدن کنید.