برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ارسال بار از شیراز به تمامی شهرهای کشور در سامانه بازارگاه
دسته: باربری بین شهری 14 مرداد 1400

ارسال بار از شیراز به تمامی شهرهای کشور در سامانه بازارگاه

با ورود فناوری های آنلاین و اینترنتی شدن کسب کارها باربری سنتی جای خود را به باربری آنلاین داده است. اگر قصد ارسال بار از شیراز به سایر شهرها را دارید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به باربری ها و تحویل بار به آنها را ندارید. شما به راحتی می توانید در سایت بازارگاه ارسال اینترنتی بار داشته باشید.

سامانه ارسال بار بازارگاه سامانه‌ای متمرکز و گسترده در سراسر کشور است که مراحل دریافت بار و ارسال بار را به صورت صد‌در‌صد الکترونیکی پیاده‌سازی نموده است.  ویژگی بارز این سامانه دریافت بار از درب منزل و محل کار فرستنده و تحویل به درب منزل یا محل کار گیرنده می باشد.

روش های ارسال بار در سامانه بازارگاه

ارسال درب به درب، درب به ترمینال، ترمینال به درب و یا ترمینال به ترمینال از جمله روش های ارسال بار در سامانه بازارگاهاست. بسته به روش انتخابی برای ارسال کالا هزینه نیز متفاوت خواهد بود.

مراحل ارسال بار اینترنتی

در هنگام ارسال بار اینترنتی در بازارگاه فرستندۀ بار، بعد از خواندن قوانین و مقررات موجود و پذیرفتن تمامی مسئولیت ها، باید تمامی مشخصات مربوط به خود، گیرنده، کالاهای ارسالی و آدرس و شماره تلفن را وارد نماید. فرستنده در زمان تکمیل اطلاعات می تواند درخواست نماید که پیک (موتور سیکلت، سواری، وانت) به او مراجعه نموده و بسته اش را تا ترمینال حمل نماید و یا حتی برای ارسال به گیرنده نیز درخواست حمل از ترمینال تا آدرس گیرنده دهد. در نهایت فرستنده پس از مشاهده هزینه حمل و پذیرش قوانین موجود به درگاه بانکی وصل می شود و هزینه بار را پرداخت می کند.

مزایای ارسال اینترنتی بار  

شما با ارسال بار به صورت آنلاین میتوانید بسته خود را به موقع و با خیال راحت و ایمن به مقصد برسانید. شما می توانید مرسوله خود را مرحله به مرحله تا رسیدن به مقصد پیگیری نمایید. هزینه ارسال بار با توجه به نوع بار، وزن و جنس آن محاسبه خواهد شد. قیمت ها در سامانه بازارگاه بسیار مناسب و به صرفه است.

علاوه بر این شما می توانید ارسال بار از مبدا اصفهان و تهران داشته باشید و بدون نگرانی بار خود را مقصد برسانید.