برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

سفر به تمام نقاط ایران از ترمینال آرژانتین تهران
دسته: سفر مطالعه 30 فروردین 1402

سفر به تمام نقاط ایران از ترمینال آرژانتین تهران

ترمینال آرژانتین اولین ترمینال مسافربری در کشور است که برای سفر های برون مرزی استفاده می شد. شما می توانید بلیط اتوبوس استانبول، بلیط اتوبوس ترکیه و بلیط اتوبوس عراق را از این ترمینال بخرید. تهران مشهد، تهران اصفهان، تهران رشت، تهران همدان از جمله پرتردد ترین مسیر های این ترمینال است.

تهران یکی از پرجمعیت‌ترین و پرترددترین شهرهای جهان است و دارای تعداد زیادی ترمینال برای اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌هاست. شهر تهران دارای 5 ترمینال بزرگ است که هر کدام در یک قسمت از شهر قرار گرفته است. ترمینال جنوب، ترمینال غرب یا آزادی، ترمینال آرژانتین یا بیهقی، ترمینال پونک و ترمینال شرق. مسافرانی که قصد مسافرت اتوبوسی از تهران به سایر شهر ها را دارند می‌توانند از این مبادی سفر کنند.

با ترمینال آرژانتین آشنا شوید.
ترمینال آرژانتین که به ترمینال بیهقی نیز شهرت دارد، یکی از مهمترین ترمینال‌های جابجایی مسافر بین شهری در شهر تهران می‌باشد. این ترمینال در محدوده خیابان آرژانتین  قرار گرفته و دارای تعداد زیادی مسیر برای اتوبوس‌های مسافربری می‌باشد که مسافران را به سایر مناطق کشور اعم از شهرهای زنجان، همدان، سنندج، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، مشهد و ... می‌رساند.
در این ترمینال، تعداد زیادی اتوبوس مسافربری برای انواع سفرهای مختلف اعم از سفرهای تفریحی، کاری و زیارتی وجود دارد و از طریق این ترمینال می‌توان به راحتی به سایر مناطق کشور سفر کرد. علاوه بر این، ترمینال آرژانتین دارای امکانات مختلفی از جمله پارکینگ، رستوران، کافی شاپ و ... برای راحتی مسافران می‌باشد.


بسته به نیاز و شرایط مسافران عزیز میتوانید از ترمینال بیهقی بلیط اتوبوس بخرید یا سرویس دربستی تاکسی و یا اتوبوس بگیرید. این امکان در سایت بازارگاه فراهم شده است که به صورت اینترنتی بلیط خود را خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بلیط اتوبوس و رزرو تاکسی بین شهری میتوانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.