برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تخفیف بلیط اتوبوس و تاکسی بین شهری نوروز ۱۴۰۲
دسته: سفر مطالعه 24 اسفند 1401

تخفیف بلیط اتوبوس و تاکسی بین شهری نوروز ۱۴۰۲

تعطیلات نوروز از جمله ایام پرتردد برای سفر است و اکثرا این ایام را برای سفرهای خانوادگی و تفریحی خود انتخاب می‌کنند. به همین دلیل پیدا کردن بلیط سفر ارزان و با قیمت مناسب از جمله دغدغه‌های مسافران در تعطیلات نوروزی است.

سامانه بازارگاه از جمله معتبرترین سایت های خرید بلیط اتوبوس با تخفیف است که با ارائه کد تخفیف در کلیه مسیرهای فعال، ارزان ترین بلیط اتوبوس را برای مسافران فراهم کرده است. در بازارگاه کلیه مراحل خرید بلیط به صورت کاملا آنلاین و با پشتیبانی ۲۴ ساعته است. خرید بلیط اتوبوس از کلیه شهرها و ترمینال های مسافربری به همه مقاصد در سراسر کشور از طریق سایت و اپلیکیشن بازارگاه امکان پذیر است.

کد تخفیف بلیط اتوبوس

سامانه بازارگاه برای مسافران نوروزی تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. شرایط تخفیف و روش استفاده از آن را می‌توانید از صفحه کد تخفیف بلیط اتوبوس بازارگاه ببینید و بلیط سفر خود را با تخفیف ویژه و ارزان تر بخرید. برای خرید بلیط تخفیف دار، پس از وارد کردن مبدا و مقصد، لیستی از سرویس‌های فعال اتوبوس برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید در بین نتایج، بر اساس زمان حرکت و نوع اتوبوس، اتوبوس دلخواه خود را انتخاب کنید. برای مشاهده اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف کافیست از قسمت فیلترها تیک مربوط به اتوبوس های دارای کوپن تخفیف را بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس‌های تخفیف دار به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب صندلی و وارد کردن اطلاعات مسافر، با وارد کردن کد تخفیف، قیمت بلیط اتوبوس کمتری را پرداخت خواهید کرد. کد تخفیف خرید بلیط برای نوروز امسالbazargah1402 می‌باشد، شما با وارد کردن این کد از تخفیف خرید بلیط بهرمند می‌شوید.

تاکسی بین شهری ارزان در نوروز

در شرایط شلوغی سفرهای نوروز بسیاری از مسافران ممکن است نتوانند بلیط سفر دلخواه خود را رزرو کنند و از این بابت مجبور به تغییر برنامه‌ریزی سفر خود شوند. در این شرایط بهترین و مناسب‌ترین راه‌حل، استفاده از تاکسی‌های بین شهری هست. سواری‌های بین شهری را می‌توانید به صورت دربست رزرو کرده و به همراه خانوادۀ خود یک سفر لذت بخش را با آسایش و راحتی کامل تجربه کنید. سواری های دربستی بازارگاه با قیمت مناسب، شما را درب منزل سوار کرده و در هر جای از مقصد موردنظرتان پیاده می‌کنند. ساعت حرکت نیز بر اساس نیاز شما قابل تغییر است و در این حالت شما در هر زمان و در هر مکانی که بخواهید می‌توانید خودروی دربستی خود را با راننده اختصاصی درخواست دهید. راننده‌های حرفه‌ای و با تجربه با تمام مجوزهای معتبر در اختیار شما هستند که ایمن ترین و بی خطرترین سفر را برای شما رقم بزنند.

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز ۱۴۰۲

پیش فروش بلیط اتوبوس همه ساله معمولا در نیمه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود. سامانه بازارگاه (bazargah.com) از جمله معتبرترین و کامل‌ترین سامانه های فروش بلیط اتوبوس است که در آن امکان خرید بلیط از هر شهری به شهر دیگر وجود دارد. در ایام نوروز با مراجعه به سایت بازارگاه و جستجوی مبدا و مقصد خود، می‌توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری به ترمینال، بلیط اتوبوس موردنظر خود را خریداری نمایید. همچنین با داشتن کد تخفیف خرید بلیط اتوبوس از این سایت، ارزان ترین بلیط اتوبوس را تهیه خواهید کرد.

در این مطلب روش خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار و تاکسی بین شهری ارزان در ایام نوروز به شما معرفی شد. سامانه بازارگاه به صورت شبانه‌روزی و با فراهم کردن کلیه خدمات سفر زمینی به صورت آنلاین در تلاش است سفری خوش و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. نوروزی سرشار از شادی و آرامش برایتان آرزومندیم.