برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

در فصل بهار به چه شهرهایی سفر کنیم؟
دسته: سفر مطالعه 04 اردیبهشت 1400

در فصل بهار به چه شهرهایی سفر کنیم؟

بهار یکی از بهترین زمان ها برای مسافرت به شهرهای ایران است. در فصل بهار زمین سبز و از نو زنده می شود و همه جا پر از گل و شکوفه است.

متاسفانه امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا از سفر در این فصل زیبا محروم هستیم. در ادامه به زیباترین شهرهای ایران در فصل بهار به صورت مجازی سفر می کنیم.

شهر اصفهان
اصفهان شهری که به نصف جهان معروف است در بهار بسیار زیباتر از سایر فصل ها می شود. تمامی درختان سبز و پر گل می شوند و قدم زدن در کنار رودخانه زاینده رود را زیباتر می کنند. آب و هوای این شهر بسیار مطبوع و دلچسب است و بازدید از مناطق تاریخی اصفهان در فصل بهار حال و هوایی دیگر دارد.

شهر اصفهان

شهر شیراز
شیراز، شهر فرهنگ و تاریخ ایران است. شهر پادشاهی های بزرگ. اما وقتی نگاهی به نقشه گوگل در مورد شیراز بیندازید، می توانید این شهر را در قلب کویرهای مرکزی ایران ببینید. بنابراین این شهر در تابستان گرم و در زمستان سرد است. اما بهاری زیبا همراه با آب و هوایی دلچسب دارد. سفر به شیراز در فصل بهار مانند سفر به بهشت است.
شیراز دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است که توجه گردشگران در  سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. باغ ها و چشمه های دیدنی این شهر در بهار زیبایی دو چندان دارند.  باغ عفیف آباد، باغ ارم، بازار وکیل، آرامگاه حافظ و سعدی در بهار بسیار دیدنی تر می شود.

شهر شیراز

شهر کاشان
کاشان شهر گل و گلاب در بهار پر گل و بسیار زیباست. کاشان بهترین گلاب را در جهان دارد. زمان گلابگیری در کاشان در اواسط اردیبهشت ماه است که بازدید کنندگان بسیاری از سراسر کشور به این منطقه سفر می کنند. شهر کاشان در بهار پر از گل است. باغ فین، خانه تاریخی طباطبایی، تپه سیلک و خانه تاریخی بروجردی ها از جمله دیدنی های زیبای این شهر است.

شهر کاشان

شهرهای شمالی ایران
شهر های شمالی ایران در همه ایام سال زیبا و دیدنی است اما اگر به هوای مشابه کشورهای اروپایی نیاز دارید و همچنین می خواهید طبیعت بی نظیری را ببینید ، باید شمال ایران را در فصل بهار امتحان کنید. در کنار دریای خزر و بین این دریا و جنگل بزرگ، می توانید آسمان زمین را پیدا کنید. آب و هوای خوب، ساحل زیبا، دریای آبی بی نظیر و فرهنگ خوب این منطقه زبانزد خاص و عام است.

شهر های شمالی ایران