برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه از ایران در نمایشگاه اکسپو دبی شرکت کنیم؟
دسته: سفر مطالعه 18 مهر 1400

چگونه از ایران در نمایشگاه اکسپو دبی شرکت کنیم؟

اکسپو 2020 یک نمایشگاه جهانی است که 9مهر 1400 تا 11 فروردین 1401 در دبی در امارات متحده عربی میزبانی می شود. اگر قصد سفر به دبی و بازدید از اکسپو را دارید نکات گفته شده در این مطلب را به خاطر بسپارید.

لزوم داشتن تست منفی pcr برای بازدید از اکسپو دبی
اگر قصد سفر به دوبی را دارید باید در ایران تست pcr بدهید و با در دست داشتن جواب منفی pcr سوار هواپیما شوید. در غیر اینصورت اجازه سفر ندارید. پس از ورود به دوبی مجددا در فرودگاه دبی از شما تست pcr گرفته می شود. مدت زمان اعتبار تست pcr در ایرلاینهای مختلف متفاوت است بعضی 48 ساعت و بعضی 72 ساعت اعتبار دارند.
شما لازم است حواستان به تاریخ انقضای pcr باشد چرا که برای بازدید از نمایشگاه نشان دادن تست منفی ضروری است.

اکسپو 2020

شرایط ورود به اکسپو 2020 در زمان پاندمی کرونا
اکسپو دبی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان یک سال به تعویق افتاد. امسال با وجود اینکه هنوز این ویروس به طور کامل از بین نرفته است این نمایشگاه با تمهیدات گسترده بهداشتی برگزار می شود.
برای ورود به اکسپو اگر مقیم دبی باشید لازم است که کارت واکسن خود را که نشان می دهد شما دو دوز واکسن دریافت کرده اید را نشان دهید. اگر گردشگر باشید نتیجه منفی تست pcr خود را برای ورود کافیست.

اکسپو 2020

چگونه بلیط اکسپو 2020 را خرید کنیم؟
بلیط نمایشگاه یک روزه و فصلی و یک ماهه موجود است که معمولا گردشگران بلیط یک روزه را خریداری می کنند و هزینه آن 95 درهم است. برای خرید بلیط نیازی به خرید بلیط از ایران را ندارید همانجا در جلوی در نمایشگاه میتوانید بلیط بخرید.

چگونه به محل برگزاری اکسپو 2020 برویم؟
برای رسیدن به این منطقه فکر تاکسی را از سرتان بیرون کنید. هزینه تاکسی تا محل اکسپو 300 درهم رفت و 300 درهم برگشت است یعنی چیزی در حدود چهار میلیون و هشتصد هزار تومان هزینه رفت و برگشت شما به اکسپو خواهد بود. برای همین توصیه میکنیم از مترو برای بازدید نمایشگاه استفاده کنید. 

برای بازدید از نمایشگاه چه وسایلی همراه خود داشته باشیم؟
در هنگام بازدید از نمایشگاه کفش راحت بپوشید چون مسیر زیادی را باید پیاده روی انجام دهید. البته اتوبوس هم ایستگاه به ایستگاه وجود دارد  ولی با این حال پیاده روی زیادی در پیش دارید.
آب آشامیدنی همراه خودتان داشته باشید. در نمایشگاه آب معدنی به فروش میرسد ولی قیمت آن 5 درهم حدود 40 هزار تومان می شود و برای یک بازدید یک روزه مجبور به خرید 4 5 آب معدنی هستید که به صرفه نیست.

سالن های مختلف را چطور پیدا کنیم؟
در ورودی نمایشگاه راهنمایان و ماموران بسیاری برای راهنمایی شما وجود دارند. بهتر است از قبل برای اینکه قصد بازدید از چه کشورهایی را دارید برنامه ریزی کنید و در ورود از مامور راجع به محل قرار گیری کشور مربوطه سوال کنید تا شما را راهنمایی کنند.
برای مثال در اکسپو 20 20  ایران  در سالن C7 قرار گرفته است و شما از طریق اتوبوس هایی که سمت چپ در ورودی هستند می توانید خود را به مقصد برسانید.

اکسپو 2020

ایران در اکسپو چگونه ظاهر شده است؟
کشور ایران نیز مانند سایر کشور ها در اکسپو 2020 نقش آفرینی می کند. هنگام بازدید از ایران موسیقی سنتی ایرانی به گوش می رسد. آثار تاریخی مانند تخت جمشید عرضه شده اند. صنایع دستی مانند قالی نیز به نمایش درآمده است.

اکسپو 2020

چطور خود را به فرودگاه امام خمینی برسانیم؟
موضوع بسیار مهمی که این روزها دغدغه ی افراد است سفر ایمن است. با شیوع ویروس کرونا مسافرت ها به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند ولی همچنان تقاضای سفر بالاست. شما برای سفر به فرودگاه می توانید سواری دربستی بگیرید و بدون نگرانی خود را به فرودگاه برسانید.