برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

فروش بلیط استانبول آغاز شد.
دسته: سفر مطالعه 25 آبان 1400

فروش بلیط استانبول آغاز شد.

اگرچه با اتوبوس نمی‌توان به کشورهای بسیار دور سفر کرد اما در مورد کشورهای همسایه مانند ترکیه این امکان به سادگی فراهم است. در سایت بازارگاه می توانید بلیط خود برای سفر به استانبول را بخرید. 

با توجه به افزایش نرخ ارز و همچنین مساله کرونا سفر به خارج کشور بسیار سخت و حتی ناممکن به نظر می‌رسد. این مساله که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا قیمت بلیط هواپیما به شدت افزایش داشته است نیز، خود به سخت‌تر شدن سفرهای خارجی افزوده است. در این وضعیت به نظر می‌رسد سفر با اتوبوس انتخابی بسیار منطقی و اقتصادی است.

می‌توانید شهرهای مختلفی را به عنوان شهر مقصد برای سفر زمینی به ترکیه انتخاب کنید، اما زیباترین و خاص‌ترین شهر ترکیه استانبول است. شهری که هر ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی توریست و جهانگرد از سراسر دنیاست. این شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان و همچنین مکانی است که فرهنگ غرب و شرق با هم تلاقی می‌کنند. اگرچه سفر زمینی با اتوبوس به ترکیه بسیار طولانی است اما بخاطر هزینه‌های پایینی که دارد، برای کسانی که می‌خواهند سفری کم خرج را تجربه کنند بسیار کاربردی است.

قیمت بلیط اتوبوس تهران به استانبول
سفر با اتوبوس از تهران تا شهرهای استانبول، آنکارا و وان (شهر مرزی) امکان پذیر است. پس این نکته که شما با کدام شرکت مسافربری به مسافرت بپردازید هزینه‌ها را نیز متغیر می‌کند. قیمت بلیط اتوبوس استانبول در آبان ماه 1400، یک میلیون تومان می باشد. چنانچه قصد خرید بلیط ترکیه به صورت رفت و برگشت را دارید می توانید در سایت بازارگاه اقدام کنید.

مسافت تهران تا ترکیه
مسیر تهران تا استانبول تقریبا 24 ساعت طول می کشد و شما از شهرهای زیبایی در ایران از جمله مرز بازرگان و سپس از شهرهای مرزی ترکیه مانند وان عبور خواهید کرد. اگر حوصله سفر طولانی را داشته باشید یکی از بهترین روش‌های سفر به ترکیه استفاده از اتوبوس است. بلیط اتوبوس تهران به استانبول را می توانید با چند کلیک به سادگی و بدون اتلاف وقت بخرید.

دانستی‌های مورد نیاز برای سفر به ترکیه
واحد پول : لیر ترکیه
زمان : GMT 3+
زبان رسمی : ترکی استانبولی
دین اکثریت مردم : اسلام
بهترین فصل سفر : بهار و پاییز
تنوع دیدنی : تاریخی، خرید، شهرگردی، تفریحات شبانه
سوغاتی‌ها : قهوه ترک، انواع شیرینی های ترکی مانند باقلوا و راحت الحلقوم، ادویه جات، زیورآلات، پوشاک ترک، لامپ های تزئینی

وضعیت امنیت در استانبول
استانبول به مانند هر کلان شهر دیگری خطرات و مشکلات خود را نیز دارد. این شهر را به هیچ وجه نمی‌توان شهر نا امنی نامید اما بهتر است در هنگام حضور در این شهر نکات احتیاطی را رعایت کرد.
در زیر به بخشی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

  • در هنگام حضور در شلوغی‌ها همراه خود اوراق هویتی مانند پاسپورت را همراه نداشته باشید.
  • شب گردی‌های خود را به خیابان‌های شلوغ مانند استقلال محدود کنید
  • بهتر است به صورت گروهی به استانبول سفر کنید تا از امنیت بیشتری برخوردار باشید
  • اگر خانم هستید و قصد سفر به صورت انفرادی به استانبول را دارید بهتر است در محله‌های سنتی از لباس‌های پوشیده‌تر استفاده کنید.

    برای سفر به ترکیه شما می توانید از ترمینال غرب و یا ترمینال جنوب سفر کنید.