برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه با اتوبوس به قشم سفر کنیم؟
دسته: سفر مطالعه 28 دی 1398
2 2693 6

چگونه با اتوبوس به قشم سفر کنیم؟

شهر قشم از جمله شهرهای پر طرفدار در فصل سرماست. بسیاری از مردم به خاطر آب و هوای خوبی که قشم در زمستان دارد به این شهر سفر می کنند. اگر قصد سفر اتوبوسی به قشم را دارید با ما همراه شوید تا شما را با باید ها ونباید های این سفر دیدنی آشنا کنیم.

شهر قشم از جمله شهرهای جنوبی کشور و در استان هرمزگان قرار گرفته است که به دلیل جاذبه های گردشگری، بازارهای بسیار و دریای زیبایی که دارد مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته است. قشم گرم و مرطوب است و میزان رطوبت در گرما بالا است به همین علت فصل پاییز و زمستان بهترین فصول سفر به این جزیره هستند هر چند با سفر در فصل های گرم می توانید با هزینه کمتر به قشم سفر کنید. سفر به قشم به صورت زمینی و هوایی مقدور است که با توجه به گران بودن هزینه های پرواز می توانید زمینی با اتوبوس و یا قطار به این جزیره سفر کنید.
برای رساندن خود به جزیره قشم با اتوبوس دو راه پیش رو دارید. شما می توانید تا بندرعباس را با اتوبوس بروید و پس از آن از اتوبوس پیاده شوید و از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس به قشم بروید. اسکله حقانی همه روزه از صبح تا غروب آفتاب برای جزایر قشم و هرمز سرویس دارد و شما می توانید بی دردسر خود را به قشم برسانید. دقت کنید که این روش فقط مخصوص مسافران است. از این اسکله می توانید خود را با قایق موتوری، اتوبوس دریایی، لنج های چوبی و یا شناورهای تندرو به مقصد برسانید.
راه دوم سفر مستقیم با اتوبوس به قشم است. در این روش شما بایستی خودتان را به بندر پل برسانید. بندر پل در فاصله دو کیلومتری از جزیره قرار دارد. از آنجا توسط لندینگ کرافت ها با اتوبوس به قشم خواهید رفت. 

خرید بلیط اتوبوس قشم در سایت بازارگاه

بلیط اتوبوس قشم را می توانید در سایت بازارگاه و یا توسط اپلیکیشن بازارگاه خرید کنید. برای خرید بلیط اتوبوس قشم کافیست به صفحه خرید بلیط مراجعه کنید. در باکس جستجوی بالای صفحه شهری که در آن هستید را وارد و مقصد سفر را قشم انتخاب کنید. پس از آن تاریخی که می خواهید به قشم سفر کنید را وارد کرده و بر روی دکمه جستجوی بلیط کلیک کنید. لیستی از سرویس های منطبق با جستجوی شما برایتان به نمایش در می آید. شما می توانید از طریق فیلترهای سمت راست صفحه نتیجه جستجوی خود را بر اساس نوع اتوبوس، ساعت حرکت و همینطور شرکت مسافربری دلخواهتان فیلتر کنید. در ادامه با انتخاب سرویس مناسب، صندلی دلخواه خود را انتخاب کنید و اطلاعات مسافر را بنویسید.  در کادر مربوط به کد تخفیف عبارت bazargah98 را وارد کنید تا بتوانید بلیط اتوبوس تخفیف دار بخرید. در پایان با پرداخت مبلغ بلیط خرید شما نهایی می شود. حتما شناسه پیگیری بازارگاه را یادداشت کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. 

اجاره اتوبوس دربستی به مقصد قشم

خیلی وقتها پیش می آید که قصد سفر دسته جمعی به همراه دوستان و خانواده خود به قشم را دارید. در این مواقع به جای پرداخت پول های بسیار و گرفتن تور می توانید خودتان اتوبوس اجاره کنید و خانوادگی و بدون دردسر به قشم سفر کنید. برای سفر به جزیره قشم در سایت بازارگاه می توانید اتوبوس کرایه کنید. اجاره اتوبوس دربستی در سایت بازارگاه بسیار راحت است. فقط کافیست اطلاعات خواسته شده در فرم دربستی را پر کرده و برای ما ارسال نمایید. پیگیری های بعدی از سمت کارشناسان پشتیبانی بازارگاه انجام خواهد شد.

جاذبه های دیدنی قشم

شهر قشم علاوه بر بازارهای دیدنی که دارد دارای جاذبه های گردشگری زیبایی است از جمله جاذبه های گردشگری جزیره قشم می توان به غار نمکدان، تنگه چاهکوه، جزیره هنگام، جزایر ناز قشم، جنگل های حرا، غارهای خربس، دره ستاره ها و پارک کروکودیل نوپک اشاره کرد. علاوه بر این قشم دارای بازارهای بسیاری است که تعداد بسیاری از مسافران به شوق دیدن آنها به این شهر سفر می کنند. پاراسل، قایق سواری، پاراگلایدر، جت اسکی، غواصی در آب از جمله تفریحاتی است که با سفر به قشم می توانید انجام دهید.