برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

خرید بلیط اتوبوس از مبدا تهران آزادی
دسته: اخبار 11 اردیبهشت 1402

خرید بلیط اتوبوس از مبدا تهران آزادی

باعث افتخار ماست که اعلام نماییم به تازگی یکی دیگر از شرکت های مسافربری تهران، شرکت مسافربری پیک صبا تهران آزادی (پایانه غرب) به بازارگاه پیوسته است.

شرکت مسافربری پیک صبا تهران پایانه غرب
پیک صبا تهران پایانه غرب یکی از معتبرترین شرکت‌های مسافربری تهران است که خدمات فروش بلیط اتوبوس به مسافران را ارائه میدهد. شما مسافران عزیز می توانید بلیط اتوبوس سفر خود از مبدا تهران به شهرهای تبریز، رزن، پارس آباد، گرمی، بستان آباد و سراب را از شرکت مسافربری پیک صبا تهران پایانه غرب بخرید. شرکت مسافربری پیک صبا تهران آزادی با بهره‌گیری از اتوبوس‌های به روز و مدرن از قبیل VIP تخت‌شو و مانیتور‌ دار در جهت سیستمی هماهنگ و مطمئن در حمل و نقل کشور تلاش کرده‌ است و گسترۀ خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهد. مسافران می توانند به راحتی بلیط سفر خود را به صورت رفت و برگشت از این شرکت خریداری کنند.

خرید بلیط اتوبوس پیک صبا تهران پایانه غرب
خرید بلیط اتوبوس از شرکت پیک صبا تهران بسیار راحت است، در صفحه خرید بلیط اتوبوس پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ حرکت، اتوبوس های پیشنهادی برای شما نمایش داده می شود. قیمت هر سرویس بسته به نوع اتوبوس و درصد تخفیف بلیط متفاوت است. بعد از انتخاب اتوبوس مورد نظر به صفحه انتخاب صندلی و ورود مشخصات مسافر وارد شده و در نهایت مشخصات مسافرین را وارد نموده تا به صفحه پرداخت اینترنتی و تکمیل خرید هدایت شوید. پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر می شود. کافیست شناسه بلیط را در هنگام حرکت همراه داشته باشید.

مسیر های پر تردد پیک صبا تهران
شما به سادگی می‌توانید بلیط اتوبوس تهران به تبریز، بلیط اتوبوس تهران به رزن، بلیط اتوبوس تهران به گرمی، بلیط اتوبوس تهران به مشهد، بلیط اتوبوس تهران به پارس آباد و بلیط اتوبوس تهران به اردبیل را از پیک صبا آزادی بخرید و در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید. حتی در ایام تعطیلات و مناسبت‌های خاص برای شما بلیط هست. پیک صبا آزادی بسیاری از مسیرهای کشور را پوشش می دهد و دیگر نیازی به نگرانی از بابت نبود بلیط ندارید. همچنین می توانید بلیط برگشت سفر خود به تهران را در سایت بازارگاه بخرید.

قیمت بلیط اتوبوس از تهران چقدر است؟
قیمت بلیط اتوبوس با توجه به مقصد سفر متفاوت است. به عنوان مثال قیمت بلیط تهران به تبریز بدون تخفیف در بهار 1402،  169 هزار تومان و قیمت بلیط تبریز به گرمی 174 هزار تومان می باشد. شما با خرید بلیط اتوبوس در سایت بازارگاه می توانید بلیط اتوبوس خود را ارزان تر بخرید. بلیط اتوبوس های موجود در سایت دارای تخفیفات متنوع از 5 تا 50 درصد می باشد. علاوه بر این با استفاده از کد تخفیف بازارگاه می توانید تخفیف بیشتری در هر خرید بگیرید.

بازارگاه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی شما همراهان همیشگی می باشد. در صورتیکه در مراحل خرید بلیط به سوالی برخوردید شما می توانید با شماره تلفن 09129090377 با کارشناسان پشتیبانی بازارگاه در تماس باشید.