برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ارسال بار آنلاین در سامانه بازارگاه
دسته: باربری بین شهری 22 مرداد 1399

ارسال بار آنلاین در سامانه بازارگاه

در گذشته ی نه چندان دور برای ارسال بار از شهری به شهر دیگر مجبور بودید تا پست مرکزی شهر خود بروید و از آنجا بسته، نامه و یا بار مورد نظرتان را برای مقصد ارسال کنید. این روند بسیار طولانی بود و زمان زیادی میبرد. بازارگاه این مشکل را برای شما حل کرده است. در سامانه بازارگاه شما می توانید بار خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و اینترنتی ارسال کنید.

سامانه ارسال بار بازارگاه

بازارگاه جامع ترین سامانه حمل و نقل کشور می باشد. تاکنون سه فاز از این سامانه رونمایی شده است. شما می توانید بلیط اتوبوس خود را در سایت بازارگاه بخرید. همچنین امکان اجاره اتوبوس دربستی در سامانه بازارگاه به راحتی امکان پذیر است. در فاز سوم بازارگاه این امکان فراهم شده است که ارسال اینترنتی بار داشته باشید.
سامانه ارسال بار بازارگاه سامانه‌ای متمرکز و گسترده در سراسر کشور است که مراحل دریافت بار و ارسال بار را به صورت صد‌در‌صد الکترونیکی پیاده‌سازی نموده است.  ویژگی بارز این سامانه دریافت بار از درب منزل و محل کار فرستنده و تحویل به درب منزل یا محل کار گیرنده می باشد.

روش های درخواست ثبت بار توسط فرستنده

به منظور سهولت هر چه بیشتر کاربران، بازارگاه امکان ارسال بار را در اپلیکیشن خود جای داده است. به این ترتیب شما تنها با دانلود و نصب اپلیکیشن بازارگاه همیشه و در هر زمان و مکانی می توانید درخواست ارسال بار دهید. حضور در ترمینال و تحویل بار به متصدی انبار شرکت مسافربری راه دیگری جهت ارسال کالای شماست.

چگونه توسط سامانه بازارگاه بار ارسال کنم؟
مراحل تقاضای ارسال بار بسیار راحت است و شما به راحتی می توانید درخواست خود را ارسال نمایید. برای راحتی بیشتر شما راهنمای ارسال بار در سایت نوشته شده است. چنانچه در طی مراحل درخواست ارسال به مشکلی بر خوردید می توانید با کارشناسان پشتیبانی بازارگاه تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید.