برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه برای فرودگاه امام خمینی تاکسی دربستی بگیریم؟
دسته: سواری دربستی 24 اردیبهشت 1402

چگونه برای فرودگاه امام خمینی تاکسی دربستی بگیریم؟

از دغدغه‌های مسافران رزرو سواری دربستی برای فرودگاه امام خمینی است. مسافرانی که قصد سفر‌های خارجی از مبدا فرودگاه امام خمینی را دارید میتوانید از هر شهری که هستید برای مسیر خود تا فرودگاه توسط سایت و یا اپلیکیشن بازارگاه تاکسی بین شهری بگیرید.

اگر قصد خرید بلیط تاکسی بین شهری برای فرودگاه امام را دارید، سواری دربستی یکی از راحت‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای آن است. در گذشته استفاده از دربستی‌ها سختی‌های زیادی داشت؛ چرا که اولا قیمت‌ها مشخص نبود و شما مجبور بودید به طور مستقیم با راننده وارد مذاکره بر سر قیمت شوید، دوما برای استفاده از سواری‌های بین شهری باید به پایانه‌ها و ترمینال‌ها می‌رفتید که این مساله باعث اتلاف وقت و از آن مهم‌تر از بین رفتن مزیت استفاده از سواری بجای اتوبوس می‌شد. اما امروزه با پیشرفت صنعت حمل و نقل آنلاین، می‌توانید در هر کجا که هستید، تنها با چند کلیک از سواری دربستی استفاده کنید.

تاکسی بین شهری برای فرودگاه

پوشش دهی سفرهای بین شهری با سواری در سایت بازارگاه

بازارگاه به یکی از بهترین شیوه‌های رزرو سواری دربستی بین شهری تبدیل شده است. شاید اصلی‌ترین علت این مساله پوشش دهی مناسب این سایت باشد. شما از طریق سایت بازارگاه به راحتی می‌توانید از هر نقطه از کشور، ماشین دربستی به نقاط مختلف کشور سفارش دهید. با وجود این امکان، دیگر نگران سفر به نقاط دور افتاده نخواهید بود و می‌توانید با خیالی آسوده به هرکجا که می‌خواهید سفر کنید. شما میتوانید سواری بین شهری به فرودگاه، سواری تهران اصفهان، سواری تهران رشت و هر مسیری که مد نظر دارید در بازارگاه بخرید.

نحوه خرید بلیط سواری دربستی از سایت بازارگاه

سایت بازارگاه به این دلیل بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری لقب گرفته است که، اولا با تعداد بسیار زیادی از شرکت های مسافربری فعال و معتبر قرارداد دارد و ثانیا، قیمت‌های بسیار مناسبی دارد که تقریبا از تمامی سایت‌ها و سامانه‌های دیگر کمتر است. برای خرید بلیط سواری دربستی بین شهری از سایت بازارگاه کافی است وارد قسمت دربستی شده و پس از وارد کردن شهر مبدا و مقصد خود، لیست تمام گزینه‌های موجود و قیمت آنها برای شما نمایش داده خواهد شد. در این صفحه علاوه بر قیمت بلیط اطلاعات مفید دیگری از جمله نوع ماشین، وضعیت راه، ساعت حرکت، مسافت و مدت زمان سفر و همچنین مسیری که راننده شما را از آن به شهر مقصد خواهد برد، برای شما نمایش داده می‌شود.

 بعد از انتخاب گزینه مورد نظر خود وارد بخش ورود اطلاعات خواهید شد که در آن قسمت باید نام خود و همچنین شماره ملی را وارد کرده و در صورت دلخواه یک آدرس ایمیل هم به سیستم بدهید. بعد از طی شدن این مراحل پیش فاکتور اولیه برای شما صادر شده و می‌توانید از جزییات سفر مطلع شوید. در صورت موافقت و تطبیق اطلاعات در مرحله آخر هزینه بلیط را پرداخت خواهید کرد و بلیط شما به راحتی صادر می‌شود. تنها کاری که باقی مانده حضور در درب منزل در زمان مشخص شده است!

https://portal.bazargah.com/UploadFiles/Editor/taxiRa4.jpg

خرید بلیط سواری از اپلیکیشن بازارگاه

علاوه بر خرید از سایت شما میتوانید از اپلیکیشن بازارگاه بلیط تاکسی بین شهری مورد نظرتون را بخرید. اپلیکیشن بازارگاه در حوزه سفرهای بین شهری، عملکردی بسیار تخصصی دارد و به همین دلیل، به محبوب‌ترین اپلیکیشن این روزها در زمینه سفرهای بین شهری تبدیل شده است. علاوه بر خرید بلیط سواری، شما میتوانید از اپلیکیشن بازارگاه بلیط اتوبوس بخرید، بار مورد نظرتان را ارسال کنید و یا اتوبوس دربستی بگیرید.

نکات ضروری در هنگام رزرو تاکسی بین شهری 

اگر قصد رزرو تاکسی فرودگاه را دارید بایستی به نکات زیر توجه کنید:

زمان رزرو: برای رزرو تاکسی فرودگاه، باید به زمان مسافرت خود توجه کنید و بهتر است که رزرو را حداقل چند ساعت قبل از حرکت انجام دهید تا مطمئن باشید که تاکسی در زمان مقرر در دسترس باشد.

انتخاب سامانه فروش بلیط سواری معتبر: انتخاب سامانه‌ای که در ارائه خدمات تاکسی فرودگاه معتبر است، بسیار مهم است. شما می‌توانید به راحتی در سایت بازارگاه از قسمت بلیط سواری، سواری خود را برای مقصد مورد نظرتان به صورت اینترنتی بخرید.

ارسال اطلاعات دقیق: برای رزرو تاکسی فرودگاه، باید به دقت اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت مسافرت و ... را ارسال کنید. این کار می‌تواند به جلوگیری از مشکلاتی مانند تاخیر در رسیدن تاکسی و یا اشتباه در مسیر راننده کمک کند.

پیگیری و تایید: پس از ارسال اطلاعات و پرداخت وجه خرید، شما نهایی خواهد شد. در فاصله نزدیک به زمان حرکتتان با شما تماس گرفته خواهد شد و جزئیات سفر با شما در میان گذاشته می شود.

در انتها باید به این نکته توجه کرد که بسیاری از سامانه های فروش بلیط، سرویس تاکسی بین شهری خود را نیز تاسیس کرده‌اند؛ اما سامانه و اپلیکیشن بازارگاه به خاطر پرداختن تخصصی به موضوع مسافرت‌های بین شهری، به عنوان مهم‌ترین و بهترین سامانه انتخاب شده است. به طور کلی می‌توان اذعان داشت که شما هنگام کار با سامانه بازارگاه علاوه بر این که از راحتی و سهولت آن لذت خواهید برد، انتظارات شما از یک سایت و اپلیکیشن مخصوص به سفرهای بین شهری نیز به طور کامل برآورده خواهد شد.