برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تهران اصفهان - سواری دربستی یا هواپیما
دسته: سواری دربستی 05 مرداد 1401

تهران اصفهان - سواری دربستی یا هواپیما

اگر جز افرادی هستید که علاقه مند به سفر جاده ای هستید واز طرفی از رانندگی طولانی مدت اذیت می شوید. بهترین پیشنهاد برای شما تاکسی بین شهری است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با مزایای تاکسی بین شهری نسبت به سفر هوایی آشنا شوید.

 

سفر با سواری دربست چه مزایایی نسبت به سفر هوایی دارد؟
تاکسی بین شهری تاخیر ندارد ولی هنگام سفر با هواپیما بسیار پیش می آید که پرواز با تاخیر انجام می شود.

سواری دربستی

هنگام سفر با تاکسی بین شهری شما می توانید در رستوران ها و  توقف گاه های بین راهی توقف کرده و کمی استراحت کنید و غذایی میل کنید.

سواری دربستی

در سفر با تاکسی می توانید از مناظر مسیر نهایت بهره را ببرید.

سواری دربستی

اگر سواری دربست کنید شما درب منزل یا هر مبدایی مد نظرتان است سوار می شوید و درب مقصد پیاده می شوید ولی هنگام سفر هوایی شما باید از فرودگاه حرکت کنید و در فرودگاه مقصد پیاده شوید.

سواری دربستی

هنگام سفر با تاکسی بین شهری چمدان شما در صندوق عقب است و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید بر خلاف هواپیما که تا رسیدن به مقصد هیچ دسترسی به وسایلتان ندارید.

سواری دربستی

رزرو سواری دربستی چگونه است؟
برای درخواست تاکسی بین شهری منو و یا تب سواری را انتخاب کنید. پس از آن با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان لیستی از سرویس های موجود به شما نمایش داده می شود و شما می توانید تاکسی بین شهری مورد نظر خود را بگیرید.

اگر برای مسیر درخواستی من تاکسی سواری نبود چه کنم؟
ممکن است هنگام انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در نتیجه جستجو هیچ تاکسی برای شما نمایش داده نشود. در این شرایط کافیست شما از تب دربستی اقدام به ارسال درخواست خود کنید. همکاران ما پس از دریافت درخواست تان با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

آیا امکان خرید بلیط سواری توسط اپلیکیشن است؟
بله، سامانه بازارگاه علاوه بر وبسایت دارای اپلیکیشن نیز میباشد. شما میتوانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بازارگاه از طریق اپ بلیط سواری بخرید.

چند نفر می توانیم یک تاکسی بین شهری بگیریم؟
شما با سه همراه می توانید تاکسی دربستی بگیرید. از نظر اقتصادی هنگامی که 4 نفر یک تاکسی میگیرید بسیار به صرفه تر از سفر با هواپیما است. همچنین امکان جدیدی در بازارگاه اضافه شده است که شما میتوانید یک صندلی در تاکسی بخرید.

امنیت، هنگام سفر با بازارگاه
یکی از مسائلی که برای هر مسافری حائز اهمیت است، امنیت سفر است . این سایت به همین دلیل تنها از ماشین‌هایی با کیفیت فنی مناسب استفاده می‌کند و از آن مهمتر، تنها رانندگانی امکان پذیرش سفر را دارند که دارای امتیاز بالای فنی از سمت شرکت‌های خود هستند. از سوی دیگر سایت بازارگاه تنها با شرکت‌های دارای مجوز قرارداد دارد و آن شرکت‌ها نیز موظف هستند که رانندگان خود را از نظر سابقه و همچنین تعهد اخلاقی بررسی کنند. بنابراین در سفرهایی که بلیط آن را از سایت بازارگاه تهیه کرده‌اید به هیچ وجه نگران امنیت و سلامت خود نباشید و از این که بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری را انتخاب کرده‌اید لذت ببرید و بی دغدغه مسافرت کنید.

در این مطلب شما با چگونگی خرید بلیط تاکسی بین شهری در سامانه بازارگاه آشنا شدید. همچنین با تفاوت های سفر با هواپیما و تاکسی را ذکر کردیم. در صورتیکه سوالی دارید می توانید با شماره تلفن های پشتیبانی بازارگاه تماس بگیرید و یا از طریق تیکت برای ما پیام ارسال نمایید. بازارگاه در لحظه پاسخگوی شما خواهد بود.