برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه در روزهای قرنطینه سفر را به خانه بیاوریم؟
دسته: سفر مطالعه 10 فروردین 1399

چگونه در روزهای قرنطینه سفر را به خانه بیاوریم؟

در سطح جهان همه گیری ویروس کرونا زندگی روزمره تمامی انسان ها را به صورت جزئی و کلی تحت تاثیر قرار داده است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.در شرایط به وجود آمده سفر به هر شهری بسیار خطرناک است و بهتر است تا زمان تمام شدن این بیماری و بهبود شرایط در خانه بمانیم و از سفر کردن خودداری کنیم.

در روزهایی که در خانه به سر می بریم فرصت بسیار مناسبی است تا از این زمان برای انجام فعالیت هایی است که همیشه به دلیل نبود وقت عقب می افتادند. در این ایام به جای سفر کردن می توانیم در خانه بنشینیم و  به صورت مجازی سفر کنیم.

اما چگونه می توانید در حین خانه بودن سفر کنید؟

در ادامه با بازارگاه همراه شوید تا با روش هایی را برای آوردن جهان به خانه ی خود آشنا شوید:

  • خواندن کتاب های مربوط به سفر

اولین و آسانترین روش، خواندن کتاب های مربوط به سفر و گردشگری است. با خواندن کتاب شما می توانید در مورد ماجراجویی افراد مختلف بخوانید و از تجریبات سفرهای آنها استفاده کنید. در مورد فرهنگ های افراد مختلف بیاموزید. می توانید برای سفر بعدی خود در زمان مناسب پس از پایان یافتن ویروس کرونا از کتاب ها الهام بگیرید و برنامه سفر خود را برنامه ریزی کنید.

خواندن کتاب

  • تماشای فیلم های مختلف در مورد سفر و گردشگری

فیلم و سریال های بسیاری تاکنون با موضوع گردشگری و سفر و با هدف آشنا کردن هر چه بیشتر مخاطبان با زیبایی ها و فرهنگ شهرهای مختلف ساخته شده است. شما می توانید در ایامی که در خانه هستید با دیدن این فیلم ها سفری به کشورهای مختلف داشته باشید.

تماشای فیلم

  • برنامه ریزی برای سفر تابستانی خود

کرونا ویروس سرانجام پایان می یابد و ما می توانیم دوباره به شهرهای دلخواهمان سفر کنیم. بنابراین در حالی که وقت زیادی در خانه دارید برنامه ریزی سفر تابستانی و یا پاییزی خود را شروع کنید. با برنامه ریزی کردن برای سفر می توانید ذهن خودتان را مشغول نگه دارید و این به گذر زمان در خانه کمک خواهد کرد.

برنامه ریزی سفر

  • پیوستن به انجمن ها و گروه های آنلاین سفر 

در ایامی که در خانه هستید می توانید در انجمن ها و گروه های مربوط به سفر عضو شوید و از تجربه افراد استفاده کنید. افراد بسیاری در این انجمن ها عضو هستند که معمولا تجربیات سفرهای خود را همراه با عکس و توضیحات کامل به اشتراک می گذارند و شما می توانید از تجربیات آنها در سفرهایتان استفاده کنید.

انجمن انلاین

  • خواندن بلاگ های مسافرتی

در بلاگ های مسافرتی شما می توانید اطلاعات، توصیه و پیشنهادهای بسیاری در زمینه سفر و گردشگری بخوانید. که توصیه ها و تجربیات برای شما به همراه دارد.

خواندن بلاگ

شما میتوانید از نکاتی که در فوق شرح داده شد استفاده کنید و روحیه سفر را در خودتان زنده نگه دارید. سفری برای ماه های آینده برنامه ریزی کنید و وقتی همه چیز تمام شود با خیال آسوده دنیا منتظر شما خواهد بود. فراموش نکنید که در هر زمانی می توانید در سایت بازارگاه بلیط اتوبوس سفر خود را به صورت اینترنتی بخرید و سفرتان را آغاز کنید.