برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ارسال بار اینترنتی، فاز جدید سامانه ی بازارگاه
دسته: داستان های بازارگاه 20 مرداد 1399
7 1700 9

ارسال بار اینترنتی، فاز جدید سامانه ی بازارگاه

در فاز سوم سامانه بازارگاه، شما می توانید به صورت اینترنتی بار خود را ارسال کنید. فقط کافی است ثبت سفارش کنید تا مرسوله شما از درب محل زندگی یا محل کارتان دریافت شود و در کمترین زمان ممکن برای گیرنده مورد نظرتان ارسال گردد.

بازارگاه جامع ترین وب سایت فروش بلیط اتوبوس و اجاره اتوبوس دربستی در کشور می باشد. بازارگاه همواره در تلاش است تا بتواند نیاز های کاربران را فراهم نماید. با توجه به اینترنتی شدن بسیاری از کسب و کارها نیاز به سامانه ای جهت ارسال اینترنتی کالا احساس می شد. به همین دلیل بازارگاه امکان ارسال بار اینترنتی را به خدمات خود اضافه کرده است. 

خدمتی نوین از بازارگاه، امکان ارسال بار به صورت اینترنتی

بسیاری از افراد برای ارسال بار خود به باربری ها مراجعه می کنند. شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که می تواند با اتوبوس بار خود را ارسال کند. چه بسا بسیاری از همین باربری ها از اتوبوس برای جابجایی بسته های ارسالی استفاده می کنند. بازارگاه با در نظر گرفتن این مورد امکانی را برای کاربران فراهم کرده است که توسط آن می توانند بار خود را به سرعت و بدون دغدغه به صورت آنلاین با اتوبوس به مقصد ارسال کنند. توسط سامانه‌ی بازارگاه فرستنده بار می تواند به سرعت بسته خود را بدون مراجعه حضوری در ترمینال از طریق اتوبوس بین شهری به مقصد ارسال کند. یکی از مهم ترین مزایای این سامانه دریافت بار از درب منزل و یا محل کار فرستنده و تحویل به درب منزل یا محل کار گیرنده است.

ارسال بار چگونه در سایت بازارگاه انجام می شود؟

برای این کار کافیست به صفحه ارسال بار مراجعه کنید.مراحل تقاضای ارسال بار بسیار راحت است و شما به راحتی می توانید درخواست خود را ارسال نمایید. فقط کافیست با استفاده از شماره ملی و شماره تلفن همراه خود وارد سامانه شوید و کارت عضو شتاب با رمز پویا جهت پرداخت آنلاین داشته باشید.
بازارگاه هیچگونه محدودیتی ندارد. شما می‌توانید از هر نقطه ایران به هر نقطه ای بار خود را ارسال کنید. خدمات ارسال بار در سامانه بازارگاه به صورت شبانه روزی می باشد. شما می توانید با خیال آسوده بار خود را به بازارگاه بسپارید و مطمئن باشید که سالم و به موقع به مقصد می رسد.
سامانه بازارگاه برای جلب اطمینان شما استعلام لحظه ای بار را در نظر گرفته است. شما می توانید وضعیت ارسال بار خود را مرحله به مرحله پیگیری کنید.

help6.jpg

مزایای ارسال بار اینترنتی در سامانه بازارگاه

از جمله مزایای ارسال بار به صورت اینترنتی می توان به امکان مکانیزه نمودن دریافت و ارسال بار در سراسر کشور، دریافت و ارسال بار به صورت درب به درب، تحقق بخشیدن به دولت الکترونیک، امکان احراز هویت فرستندگان و گیرندگان در نتیجه جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، کاهش ترددهای درون شهری مردم برای تحویل و یا ارسال بسته و امکان پیگیری بسته به صورت الکترونیک اشاره کرد.