برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

امکان خرید بلیط سواری دربستی در سامانه بازارگاه فراهم شد.

سایت بازارگاه در جدید ترین فاز خود اقدام به ارائه ی سواری دربستی نموده است. به این ترتیب شما می توانید به صورت اینترنتی برای سفرتان خودروی سواری دربست کنید.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به سفر با وسایل حمل و نقل عمومی ندارید و از طرفی نمیخواهید با وسیله نقلیه شخصی خود سفر کنید بهترین راه حل رزرو سواری دربستی است. با سواری دربستی شما می توانید بدون دغدغه به مقصد برسید. در سایت بازارگاه شما به صورت آنلاین می توانید سواری دربستی بگیرید.

چگونه می توانم در سایت بازارگاه سواری دربستی بگیرم؟
روال کار بسیار ساده است. کافیست در صفحه سواری دربستی مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد کنید. پس از آن لیستی از سرویس های سواری موجود برای شما نمایش داده می شود. کافیست سرویس مناسب خود را انتخاب کنید. در پایان با وارد کردن مشخصات مسافر و پرداخت، خرید شما نهایی می شود.

سواری دربستی

هزینه خرید بلیط سواری دربستی چقدر است؟
مسافرانی که قصد سفر با سواری را دارند بایستی بدانند که در حال حاضر امکان خرید یک صندلی سواری برای شما امکان پذیر نیست و شما خودرو را به صورت کامل کرایه می کنید و هزینه 4 صندلی را پرداخت می کنید.

پشتیبانی سواری دربستی چطور است؟
در هر ساعت از شبانه روز شما می توانید سواری دربست کنید. بازارگاه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما می باشد.  در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09129090377 تماس بگیرید.