برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

خرید بلیط سواری دربستی
دسته: سواری دربستی 12 اردیبهشت 1403

خرید بلیط سواری دربستی

سایت بازارگاه این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بلیط سواری دربستی خود را به صورت آنلاین در اسرع وقت رزرو نمایید.

سفر به نقاط مختلف کشور به وسیله سرویس‌های حمل و نقل مختلفی اعم از هواپیما، اتوبوس، ون، سواری‌های عمومی و دربستی، قطار و کشتی انجام می‌شود. یکی از بهترین گزینه‌ها برای جابجایی مسافران رزرو سرویس‌های سواری دربستی است. با انتخاب این وسیله سفری ایمن با کمترین سختی خواهید داشت؛ همچنین در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد. سایت بازارگاه با ارائه سواری‌های دربستی متنوع در سراسر نقاط کشور به شما امکان اجاره تاکسی بین شهری از مبدا خود به مقصد مورد نظرتان می‌دهد.

معرفی شرکت‌های سواری بین شهری فعال در سایت بازارگاه

در حال حاضر از مبدا پر رفت و آمدترین شهرهای کشور از جمله تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، تبریز، رشت، کرمان و کرج به مقصدهای مختلفی در سایت بازارگاه سواری‌های دربستی بسیاری فعال هستند که می‌توانید از آنها استفاده نمایید. ارائه دهندگان این سرویس‌ها شرکت‌های معتبر میعاد، هرمس گشت، دیدارسیر، نسیم نور دریا کرج، شهریار تبریز، هیرکان گشت امین گرگان، کاوه سفر آریا، سفر سیر آسیا بابلسر، تک سوار سیر خرم، بیدار دل اهواز و شاهین رعد شیراز می‌باشد. تمامی این شرکت‌ها زیر نظر سازمان حمل و نقل هستند و برای رانندگان در طول سفر صورت وضعیت صادر می‌شود.

نحوه خرید سواری دربستی از سایت بازارگاه

1- ابتدا سایت بازارگاه در گوگل جستجو نمایید.
2- در قسمت بلیط سواری مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان را تعیین کنید.
3- پس از آن تمامی سرویس‌های سواری دربستی موجود به همراه نوع ناوگان و خدمات آن خدمتتان نمایش داده می‌شود.
4- اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، آدرس مبدا، شماره تماس، کد ملی، جنسیت و تاریخ تولد را وارد نمایید.
5- پس از مطالعه قوانین و مقررات بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید.
6- سپس در قسمت درگاه اینترنتی بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و با داشتن رمز پویا به صورت اینترنتی بلیط سواری خود را خریداری فرمایید.

چرا سواری دربستی خود را سایت بازارگاه بخریم؟

سایت بازارگاه سامانه‌ای مطمئن و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. 
پس از خرید سواری دربستی با پشتیبانی سامانه بازارگاه که ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هستند؛ می‌توانید جهت هماهنگی‌های سفر ارتباط برقرار کنید.
شما به صورت اینترنتی تنها با صرف مدت زمان کوتاه در هر کجا که باشید تنها با دسترسی اینترنت تلفن همراه یا سیستم رایانه می‌توانید سواری خود را اجاره کنید.

مزایای خرید بلیط سواری دربستی در سایت بازارگاه

سواری-دربستی

1- سهولت خرید
بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت اینترنتی قادر به رزرو سواری دربستی خود از سامانه بازارگاه خواهید بود.
2- سفری ایمن 
از آنجایی که رانندگان در طول مسیر از ابتدا تا انتهای سفر با رسیدن به ایستگاه‌های پلیس راه، ساعت توقف‌های خود را ثبت می‌کنند منجر به آسایش خاطر مسافران می‌شود. چرا که ثبت ساعت، رانندگان را اجبار می‌کند از خودروهای خود پیاده شوند و مدت زمانی را به استراحت بپردازند. همچنین سفر شما با سواری‌های دربستی تحت کنترل باشد. به عبارتی کلیه سوابق و مدارک رانندگان مورد تایید پلیس است و سرعت خودروها در مسیر تحت نظارت قرار می گیرد.
۳- بیمه مسافران 
با خرید بلیط سواری خود از سایت بازارگاه نگرانی برای خسارت‌های ناشی از حوادث احتمالی در بین راه نخواهید بود به عبارتی تمام مسافران در طول مسیر بیمه می‌شوند.
4- تغییر ساعت به درخواست مسافر
یکی از بهترین ویژگی‌های سواری دربستی تغییر ساعت حرکت سرویس‌ها مطابق خواست مسافر است. در واقع پس از خرید شما از سایت بازارگاه، شماره تماس شرکت مسافربری دربستی بر روی پیامک بلیط سواری قید می‌شود. در نهایت می‌توانید با شرکت تماس بگیرید و هماهنگی ساعت حرکت خود را انجام دهید.
5- قیمت گذاری مشخص 
مبالغی که برای سواری‌های دربستی در سایت اعلام گردیده؛ تحت نظارت سازمان راهداری و حمل‌ونقل می‌باشد و باتوجه ‌به نرخ روز تعیین شده است.
6- رانندگان با تجربه 
تمامی رانندگان پیش از ثبت‌نام خود در شرکت‌های دربستی از تمام لحاظ از جمله سلامت جسمی و روانی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. به علاوه تمامی رانندگان باسابقه هستند و شناخت خوبی از مسیر دارند.
7- خودروهای مطمئن
پیش از سفر، ناوگان‌های سواری دربستی مورد بررسی و معاینه قرار می‌گیرد و امکانات لازم را مانند زنجیرچرخ، تجهیزات ایمنی، کارت معاینه فنی، کپسول آتش‌نشانی و... در صورت مواجه‌شدن با مشکل با خود دارا می‌باشد.
8- سرویس درب به درب
 محل سوار و پیاده‌شدن مسافران از درب منزل تا درب منزل است. 

نحوه ابطال بلیط سواری دربستی

اگرچه قصد استرداد بلیط سواری خود را داشته باشید؛ بایستی در سامانه بازارگاه منوی استعلام/ابطال را انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه پیگیری بلیط سواری کلیک کنید. در این قسمت جهت ‌نمایش بلیط سواری شماره تماس و کد ملی که با آن سرویس را اجاره کرده‌اید یا شناسه خریدی که بر روی بلیط شما قید شده است از شما خواسته می‌شود. پس از واردکردن اطلاعات می‌توانید اقدام به ابطال بلیط نمایید. البته توجه داشته باشید؛ حداقل زمان مجاز ابطال تاکسی دربستی ۲۴ ساعت قبل از حرکت سرویس می‌باشد. در ازای ابطال شما 10 درصد از مبلغ بلیط کسر می‌گردد و طی ۷۲ ساعت کاری خدمتتان باز خواهد گشت.

چگونگی تعیین نرخ سواری دربستی

مبالغ اعلام شده؛ بر روی سرویس‌های سواری دربستی تحت‌نظر سازمان حمل نقل راهداری می‌باشد و بر اساس ملاک‌هایی تعیین شده است. به عبارتی شما با انتخاب تاکسی‌های سواری از سایت بازارگاه الزام به پرداخت‌های گزاف یا غیر معقولانه‌ای نخواهید شد.
نرخ‌های سواری‌های بین‌شهری بر اساس:
1- میزان فاصله شهر مبدا به شهر مقصد
2- ترافیک‌های مسیر حرکت
3- مدل و نوع ناوگان
4- مقدار مصرف بنزین
5- هزینه‌های بیمه و سایر هزینه‌های جانبی خودرو

نکاتی در هنگام اجاره سواری دربستی که باید به آن توجه کرد

مبالغی که بر روی سرویس‌های سواری دربستی در سایت قید شده است تا حداکثر سه نفر می‌باشد. به طور واضح‌تر اگرچه شما چهار نفر هستید؛ بایستی در ازای نفر چهارم ما به تفاوتی پرداخت نمایید.
تمام مبالغ اعلام شده در سایت به ریال است. گاها مسافران در هنگام اجاره تاکسی دربستی متأسفانه به آن دقتی نمی‌کنند و با اشتباه روبه‌رو می‌شوند. 
انتخاب نوع ناوگان بر روی سرویس‌های که چند مدل خودرو بر روی آنها نوشته شده است به خواست مسافر نمی‌باشد.


سواری-دربستی

کلام آخر
سایت بازارگاه سعی دارد با ارائه سواری‌های دربستی به‌روز در کنار رانندگان مجرب سفری بی‌خطر و با آسایش کامل برای شما بسازد. در این مقاله شما را با نحوه اجاره سرویس‌های سواری دربستی آشنا کردیم تا اگر که عازم سفر هستید؛ به شما در انتخاب بهترین سرویس راهنمایی شایسته‌ای کرده باشیم.