برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کدام مسیر؟ کدام ترمینال مسافربری شیراز؟
دسته: سفر مطالعه 26 خرداد 1399

کدام مسیر؟ کدام ترمینال مسافربری شیراز؟

اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید و یا می خواهید از این شهر با اتوبوس به شهرهای دیگر سفر کنید، خوب است بدانید که شهر شیراز دارای سه پایانه مسافربری بزرگ و معروف می باشد. مسافران می توانند بسته به محل سکونتشان هر کدام از آنها را انتخاب نمایند. پایانه کاراندیش شیراز، امیرکبیر و مدرس نام سه ترمینال مهم شیراز می باشد.

شیراز از جمله شهر هایی است که روزانه پذیرای مسافران بسیاری است. دانشجویان بسیاری از اقصی نقاط کشور در دانشگاه های این شهر مشغول به تحصیل هستند و به این شهر در حال رفت و آمد هستند. همچنین به خاطر جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد. 
شهر شیراز دارای سه ترمینال بزرگ و معروف است که مسافران از این ترمینال های مسافرتی سفر می کنند. ترمینال کاراندیش شیراز، ترمینال امیرکبیر و ترمینال مدرس ترمینال های شهر شیراز هستند.
با بازارگاه همراه باشید تا با بزرگترین ترمینال های شیراز آشنا شوید.

ترمینال کاراندیش شیراز
ترمینال کارندیش شیراز بزرگترین ترمینال مسافربری شیراز محسوب می شود و طی روز سفرهای بسیاری از طریق این ترمینال انجام می گیرد. بسیاری از شرکت های مسافربری معتبر مانند پیک معتمد، جهان گشت مهر ، پیک صبا ، میهن نور ، عدل ، ایران پیما، جوان سیر ایثار در ترمینال کار اندیش مستقر هستند. این ترمینال برای رفاه مسافران امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را فراهم کرده است.

ترمینال کاراندیش شیراز

ترمینال امیر کبیر شیراز
روزانه مسافران بسیاری از طریق ترمینال امیرکبیر شیراز در حال سفر هستند. بیشتر مسافرانی که قصد سفر به شهرهای جنوبی ایران را دارند و یا از شهرهای جنوبی به شهر شیراز سفر میکنند از این ترمینال استفاده میکنند. شرکت های مسافربری بسیاری از جمله خوش سفران شیراز، سیروسفر شیراز، رویال سفر شیراز، پیک صبا شیراز در ترمینال امیرکبیر شیراز دفتر نمایندگی فعال دارند و مسافران می توانند بلیط اتوبوس خود را از این شرکت ها در سایت بازارگاه بخرند.

ترمینال مدرس شیراز

 

ترمینال مدرس شیراز
یکی دیگر از ترمینال های شهر شیراز ترمینال مدرس شیراز است. این ترمینال در بلوار مدرس شیراز ساخته شده است. مسافران می توانند در سایت بازارگاه به صورت اینترنتی از شرکت های مستقر در این ترمینال بلیط اتوبوس مورد نظرشان را خریداری کنند و به مقصد دلخواه شان سفر کنند.

ترمینال مدرس شیراز

 

شما می توانید بسته به محل سکونت خود بلیط سفرتان به شهر شیراز را از مبدا هر یک از ترمینال های این شهر خرید کنید. در سایت بازارگاه شما می توانید با انتخاب مبدا و مقصد سفر خود بلیط مورد نظرتان را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.